سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی منصوب شد

طی حکمی از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، غلامرضا اشرفی به سمت سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی منصوب شد.

به گزارش “پیام خاوران “، محمد شریعتمداری در حکمی غلامرضا اشرفی را به سمت سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی منصوب کرد.

 

در این حکم آمده است: نظر به مراتب شناخت، تعهد و تجربه ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی منصوب می‌شوید.

ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در راهبری سیاست‌های وزرات متبوع به ویژه سیاست‌های معطوف به تثبیت فرآیند کسب و کار مولد، شناسایی و معرفی فرصت‌های اشتغال به متقاضیان، مهارت آموری به جویندگان کار و تعامل و همراهی سازنده با مراجع ذیربط، دارای نقش ممتازی است بنابراین ضرورت دارد از طریق همکاری‌های مؤثر با مراجع استانی، ضمن فراهم سازی امکان مشارکت جامعه هدف استان در چارچوب مأموریت‌های خطیر وزارتخانه و به منظور حفظ اشتغال موجود و امنیت شغلی کارگران، صیانت از سرمایه‌های انسانی و تعادل در نظام جبران خدمت کارگران و حمایت از شرکت‌های تعاونی با اولویت تعاونی‌های دانش بنیان اهتمام جدی به عمل آورید.

 

از درگاه ایزد منان و در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) توفیق روزافزون جنابعالی را در انجام وظایف محوله مسئلت دارم

اشرفی دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی میباشد و پیش از این معاون اجتماعی این اداره کل ومدتی نیز در سال ۹۶سرپرست اداره کل کار خراسان جنوبی بود.

پیش از این عباس رکنی مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی راعهده دار بوده است

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اس ام اس و پیام تبریک به مناسبت روز معلم؛ متن کوتاه و تبریک رسمی روز معلم

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها