وجود ۷۶ نقطه حادثه خیز در خراسان جنوبی

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: ۷۶ نقطه حادثه خیز طبق مصوبه سال ۹۵ در استان وجود دارد که از این تعداد ۲۷ نقطه پر حادثه و مابقی نقاط مستعد حادثه هستند.

به گزارش “پیام خاوران “، اسدالله جلال‌زاده صبح امروز در جلسه کارگروه کاهش و پیشگیری از تصادفات استان اظهار داشت: ۸ نقطه حادثه خیز در استان رفع خطر شده و ۷ نقطه حادثه خیز دیگر نیز در دست اقدام است تا با تامین اعتبار این نقاط رفع شود.

وی تصریح کرد: نقاط حادثه خیز منطقه ویژه اقتصادی و پمپ بنزین تا دهه فجر سال جاری رفع خطر می‌شود و پنج نقطه دیگر نیز هم در ادامه انجام خواهد شد.

احداث ۳۰ استراحتگاه موقت در محورهای استان

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: ایجاد استراحتگاه‌های موقت و نمازخانه‌ها در محورهای استان در دستور کار است که در حال حاضر احداث ۳۰ استراحتگاه موقت آغاز شده است.

جلال‌زاده با بیان اینکه گریزگاه‌های اضطراری در جاده ثمن شاهی انجام شده و یک گریزگاه اضطراری در مرز ماهیرود احداث شده است گفت: باید از ورود شترها به جاده پیشگیری شود چرا که حجم تصادفات برخورد با شتر زیاده شده است.

وی بیان کرد: در این راستا بستن سیم در محورهایی مانند خوسف، طبس، دیهوک و نهبندان انجام شده و در نقاطی که این قابلیت ندارد به صورت کانال زنی اقدام می‌کنیم تا از ورود شتر به جاده جلوگیری شود.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   توزیع 168تن برنج تنظیم بازار در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها