حال عمومی حادثه دیدگان حادثه رانندگی اسدیه رضایت بخش است

مدیر مرکز فوریت ها و حوادث پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بااشاره به برخورد یک دستگاه سواری با تعدادی از دانش آموزان و معلمان شهر اسدیه و مصدوم شدن ۱۴ نفر گفت: حال عمومی حادثه دیدگان این حادثه رانندگی رضایت بخش است.

سید محمدرضا حسینی  در گفت وگو با خبرنگار “پیام خاوران “ در بیرجند اظهار داشت: در این حادثه که بر اثر تصادف سهوی یک دستگاه سواری سمند با تعدادی از دانش آموزان و معلمان شهر اسدیه که در حال عبور از عرض خیابان بودند رخ داد، جراحت خفیف ۱۲ نفر از این دانش آموزان به همراه ۲ نفر از دبیران همراه آنان را به دنبال داشت.

 

وی بیان کرد: با اعلام این حادثه در ساعت ۸ صبح امروز به مرکز فوریتهای پزشکی، بلافاصله نیروهای اورژانس به محل این حادثه اعزام شدند.

 

مدیر مرکز فوریت ها و حوادث پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند  با بیان اینکه  ۱۰ نفر از این مصدومین در حال درمان سرپایی و تحت نظر در بیمارستان اسدیه  هستند افزود: چهار نفر جهت بررسی بیشتر و تصویر برداری تخصصی به بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند با اورژانس هوایی و زميني  منتقل شدند.

 

حسینی حال عمومی این حادثه دیدگان را رضایت بخش اعلام  کرد وگفت: این دانش آموزان پس از طی دوره تحت نظر به زودی ترخیص شوند.

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اعمال محدودیت تردد شبانه در تمام شهرهای خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها