پیوست رسانه‌ای برای طرح های بزرگ دولت در خراسان جنوبی

معاون سیاسی استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی خراسان جنوبی بااشاره به اقدامات ارزشمند دولت در استان وپیگیری های استاندار برای تحقق آن گفت:برای طرح های بزرگ دولت در استان، پیوست رسانه‌ای داشته باشیم.

به گزارش“پیام خاوران “ به نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، ناصر خوش خبر  درجلسه شورای اطلاع رسانی استان خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و جایگاه ممتاز روابط عمومی ها اظهار داشت: روابط عمومی خط مقدم اطلاع رسانی و قلب تپنده دستگاه اجرایی است و مدیران باید به این مهم واقف بوده و در راستای اطلاع رسانی به موقع و شفاف به مردم گام بردارند.

 

وی ادامه داد: اگر مردم را در جریان اقدامات و تلاش‌ها قرار ندهیم، این تصور شکل می‌گیرد که فلان دستگاه یا مدیر فعالیتی ندارد؛ در عین حال نباید به اسم شفاف‌ سازی مواردی منعکس شود که جو روانی جامعه را ملتهب و منافع ملی را تهدید کند.

 

رئیس شورای اطلاع رسانی استان خراسان جنوبی تصریح کرد: به همت استاندار خراسان جنوبی، مجوز احداث ۶۰ هکتار گلخانه به هزار هکتار تبدیل شده است؛ اگر در این حوزه یا موارد مشابه اطلاع رسانی درست صورت نگیرد و برای مردم تبیین نشود، موفقیت حاصل نمی شود.

 

وی افزود: جهاد کشاورزی باید از طریق صدا و سیما، نشریات، فضای مجازی و… به بسترسازی و فرهنگ سازی در بخش گلخانه بپردازد و طرح را برای مردم تبیین و تشریح کند؛ این یک مثال است، بنابراین باید در موارد مشابه برای طرح های بزرگ دولت در استان، پیوست رسانه‌ای داشته باشیم.

 

ناصر خوش خبر با اشاره به فضاسازی‌های منفی در حوزه رسانه بیان کرد: برخی رسانه‌ها حیات شان را در تقابل با دولت می‌بینند، غافل از این که تخریب دولت و قوای سه گانه، تضعیف نظام و بازی در زمین دشمن است.

بیشتر بخوانید   پارک جنگلی بیرجند به بهره برداری می رسد

 

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: باور ما این است که اگر یک رسانه مثلاً صدا و سیما را تخریب کند، دولت نیز آسیب می بیند، پس باید بدانیم که همه اجزای نظام اسلامی یک پیکر واحد هستند و در تقویت اقتدار کشور نقش دارند.

 

وی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: فصل الخطاب و خط قرمز ما قانون بوده و صیانت از رای مردم را لازم و حق الناس می دانیم.

خوش خبر افزود: میزان رای مردم است و خروجی صندوق‌های رای هرکس که باشد برای ما محترم است.

 

رئیس شورای اطلاع رسانی استان تاکید کرد: اگر سیاست گذاری در حوزه رسانه به خوبی انجام شود، فضای اجتماعی نیز ملتهب نخواهد شد، اما اگر کم کاری شود، دشمن با استفاده از فضای مجازی، بهره برداری و اهداف خود را دنبال خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها