ارمغانی از سلامت در روستایی مرزی

رئیس جمعیت هلال احمر زیرکوه گفت: کاروان سلامت جمعیت هلال احمر این شهرستان در آستانه میلاد نبی اکرم(ص) و هفته وحدت به روستای حسن‌آباد اعزام شد.

به گزارش “پیام خاوران”محمدعلی عابدینی، در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات مختلف هلال احمر بیان کرد: این جمعیت علاوه بر ارائه رسالت‌های ذاتی خود اعم از امدادرسانی‌ها، خدمات مختلفی تحت عنوان طرح‌های مختلف اجرایی می‌کند.

 

وی با اشاره به اعزام کاروان‌های سلامت به نقاط مختلف شهرستان، تصریح کرد: شهرستان زیرکوه به واسطه چند سال خشکسالی، روستاهای محروم و مرزی زیادی را در خود جای داده توجه به آن‌ها نقش بسزایی در توسعه امنیت مرزها دارد.

 

عابدینی با بیان اینکه ارائه خدماتی در حوزه‌های مختلف آموزشی، بهداشتی، درمانی و فرهنگی به مردمان این دیار روحیه امید را تزریق کرده که این امر ضریب ماندگاری را بالا می‌برد، گفت: همچنین ارائه این خدمات باعث ایجاد روحیه ایثار و خودباوری در بین نیروهای هلال احمر می‌شود.

 

وی با بیان اینکه ساکنان روستای حسن‌آباد زیرکوه از برادران و خواهران اهل تسنن هستند، گفت: در این راستا کاروانی با هدف تقویت وحدت و برادری به این روستا اعزام شد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر زیرکوه با اشاره به خدمات ارائه شده توسط این کاروان، بیان کرد: ۵۰ نفر از بیماران این روستا از خدمات ویزیت و داروی رایگان بهره‌مند شدند.

 

عابدینی با اشاره به شروع فصل سرما و شیوع انواع بیماری‌های مسری و آنفلوآنزا، یادآور شد: نیاز است در این فصل از سال کاروان‌های سلامت بیشتری به مناطق محروم اعزام شود که این امر مستلزم همراهی نیروهای داوطلب است.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   خدمات رسانی داروخانه های بیرجند تا ساعت ۲۳ شب افزایش یافت+ لیست داروخانه ها

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها