امام جمعه موقت بیرجند: افزایش قیمت بنزین بهانه ای برای افزایش در بخشهای مختلف نشود

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه دولت بیشترین همکاری را در معرفی مفسدان اقتصادی به قوه قضائیه داشته باشد گفت: دولت شرایط را به گونه ای مدیریت کند که افزایش قیمت بنزین بهانه ای برای افزایش بخشهای مختلف نشود.

به گزارش پیام خاوران، حجت الاسلام محمد مختاری در خطبه‌های نمازجمعه بیرجند با بیان اینکه مسلمانان نباید خیال کنند آل سعود محور وحدت است  چرا که آنان خائن و مطرود و دشمنان اسلام هستند اظهار داشت: اهل تسنن و تشیع امروز باید با محوریت ایران اسلامی و عشق به پیامبر(ص)، قرآن و اهل بیت(ع) علیه مستکبران و خائنان داخلی دنیای اسلام متحد شوند.

 

وی افزود: تقابل ما در دنیا تنها با آمریکای مستکبر و نوچه های اوست که در برابر این کفار، موظف به مقابله هستیم چون قابل مذاکره و تعامل نیستند و برجام سندی بر این ادعاست.

 

امام جمعه موقت بیرجند گفت: اسلام انقلابی، اسلام تقابل با همه دنیا نیست و جای تأسف است که برخی مغرضان سیاسی و انسانهای جاهل تلاش می‌کنند دوگانه تقابل و تعامل در جامعه ایجاد کنند .

 

مختاری با بیان اینکه دعوای نظام و اسلام ناب در چهل سال گذشته با دنیای مستکبر بوده است و اسلام ناب با کافران مستکبر تقابل دارد نه همه دنیا افزود: آل سعود متأسفانه به جای تمسک به اسلام ناب به ریسمان آمریکا و صهیونیسم چنگ زده است.

 

وی با بیان اینکه ما با کافران مستکبر شیطان صفتی دعوا داریم که نمی‌توانند نظام ما را تحمل کنند و در این چهل سال دست به هر فتنه و تحریمی زدند اما به هدفشان که سرنگونی نظام اسلامی است دست نیافتند بیان داشت: توحیدوجه مشترک همه ادیان الهی است و همه موحدان و مسلمانان با تمسک به اسلام، توحید، نبوت، قرآن و محبت و ولایت اهل بیت علیهم السلام می توانند به رستگاری برسند.

بیشتر بخوانید   عاقلانه و منصفانه نگاهی به نقاط قوت و ضعف سال‌های گذشته داشته باشیم

 

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه دولت با افزایش قیمت بنزین نباید تصور کند می‌تواند با قاچاق سوخت مقابله کند گفت: هنوز هم ممکن است این قیمت فعلی برای قاچاقچیان سودمند باشد و مبارزه با قاچاق باید با جدیت هر چه بیشتر پیگیری شود.

 

مختاری افزود: از دولت انتظار می رود همانگونه که وعده داده است، مابه التفاوت افزایش قیمت بنزین را به خانوارهای نیازمند و کم درآمد پرداخت کند و همچنین دولت باید شرایط را به گونه ای مدیریت کند تا افزایش قیمت بنزین بهانه‌ای برای افزایش بی رویه قیمتها در بخشهای مختلف نشود.

 

وی با بیان اینکه از دولت هم انتظار می رود زیرساختهای شبکه ملی اطلاعات را فراهم و از تحقق نقشه های دشمن در فضای مجازی جلوگیری کند بیان داشت: از دولت می‌خواهیم بیشترین همکاری را در معرفی مفسدان اقتصادی به قوه قضائیه وبا فساد مالی واداری برخورد و خواهان ادامه برخورد قوه قضائیه با فساد و اختلاص و غارت بیت المال هم هستیم

 

بهترین مصداق امر به معروف این است که یکدیگر را به وحدت دعوت کنیم

مدیرکل دفتر نظارت وارزیابی ستاد کل امر به معروف ونهی از منکر هم در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه بیرجند با بیان اینکه به مشترکات بین شیعه واهل سنت توجه داشته باشید تا وحدت حفظ شود اظهار داشت: اگر می‌خواهیم همدیگر را امربه معروف ونهی ازمنکر کنیم بهتر است به خود شخص ودور از چشم دیگر ان بگوییم.

 

حجت الاسلام توانایی افزود: بهترین مصداق امر به معروف این است که یکدیگر را به وحدت دعوت کنیم و امر به معروف را تفکیک کنیم و مردان به مردان و زنان به زنان و با مهربانی و در خفا تذکر دهند.

بیشتر بخوانید   حاکمیت و شورای عالی انقلاب فرهنگی نباید از رسانه غفلت کنند

 

وی با بیان اینکه اگر می خواهیم وحدت را حفظ کنیم لازم است کسانی را که برای اسلام انگلیسی کار می‌کنند و به خارج از کشور تمایل دارند امر به معروف و نهی از منکر کنیم و بخواهیم از فرمایشات مقام معظم رهبری پیروی کنند بیان داشت:  یکی از وظایف پیامبر (ص) را امر به معروف و نهی از منکر بود.

 

به گفته وی بهترین مصداق امر به معروف این است که یکدیگر را به وحدت دعوت کنیم و با مهربانی و در خفا تذکر دهیم.

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها