استاندارخراسان جنوبی از روند ثبت‌نام داوطلبان مجلس بازدید کرد

استاندار خراسان جنوبی همزمان با آغاز نام‌نویسی داوطلبان نامزدی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از مرکز ثبت‌نام حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف بازدید کرد.

 

به گزارش “پیام خاوران”محمدصادق معتمدیان، امروز یکشنبه ۱۰ آذر از ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف بازدید کرد.

 

استاندار خراسان جنوبی در اولین روز ثبت‌نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، فرماندار بیرجند از حوزه انتخابیه شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف بازدید کرد.

 

ناصر خوش خبر، رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی نیز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: طبق قانون در خراسان جنوبی چهار حوزه انتخابیه داریم که برای هر کدام از آن ها یک نماینده انتخاب می‌شود و برای اولین اقدام ثبت نام در این مراکز انجام می‌شود.

 

وی افزود: داوطلبان خارج از استان برای ثبت‌نام می‌توانند به ستاد انتخابات وزارت کشور مراجعه و افرادی که خارج از کشور هستند نیز می‌توانند به مراکز رسمی، نمایندگی‌ها و کنسولگری‌های خارج از کشور مراجعه کنند.

 

به گزارش ایسنا، رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در ۱۱ استان کشور که جمعیت کمتری داشتند، بستر و زیرساخت لازم برای اجرای الکترونیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم شده که خراسان جنوبی یکی از این استان‌ها است و آمادگی لازم را برای پرداختن به این امر دارد.

 

وی با اشاره به اینکه به افرادی که قصد ثبت نام دارند توصیه می کنیم این امر را به روزهای آخر موکول نکنند، افزود: نزدیک به ۱۰ هزار نفر عوامل نظارتی، اجرایی و بازرسی در انتخابات امسال را تشکیل می‌دهند و برنامه‌های آموزشی برای این افراد تدارک دیده شده تا بتوانند نقش کلیدی خود را ایفا کنند.

بیشتر بخوانید   قیمت جدید محصولات ایران خودرو با شرایط فروش فوق العاده اعلام شد+ جدول قیمت ها

 

ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز دهم آذرماه با دستور وزیر کشور همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی آغاز شد.

منبع:ایسنا
انتهای پیام/

 

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها