کشف ۱۶۱ کیلو ترياك در طبس

سردار شجاع گفت: در عملیات مأموران انتظامی فرماندهی انتظامی طبس ۱۶۱ کیلو تریاک از سوداگران مرگ کشف و یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد.

به گزارش “پیام خاوران”سردار مجید شجاع اظهار داشت: روز گذشته مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان طبس با دریافت اطلاعاتی مبنی بر حمل و جابجایی مواد مخدر توسط سوداگران مرگ از محورهای کویری این شهرستان، موضوع را پیگیری و شناسایی و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر را در دستور کار خود قراردادند.

 

وی بیان داشت: مأموران هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور یزد به طبس یک سواری زانتیا را که با سرعت زیاد در حال تردد بود شناسایی کردند و به راننده خودرو دستور ایست دادند که راننده خودرو با توجه نکردن به دستور ایست پلیس متواری شد.

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: مأموران خودروی متواری شده را تعقیب کردند و پس از چند بار اخطار هوایی با استفاده از قانون به‌کارگیری به سمت خودرو تیراندازی و آن را متوقف کردند.

 

سردار شجاع بابیان این‌که پس از توقف خودرو راننده آن بلافاصله دستگیرشده است، تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودرو ۱۶۱ کیلو تریاک کشف و خودرو را به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان طبس منتقل کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیرشده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شد.

منبع:شبستان

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   آزادی 8 زندانی دارای فرزند معلول در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها