دانش آموزان خراسان جنوبی از آموزش رایگان اسکیت بهره‌مند می‌شود/ طرح آموزش رایگان اسکیت در مدارس استان اجرا می‌شود

سرپرست هیئت اسکیت خراسان جنوبی از آموزش رایگان اسکیت در مدارس استان خبر داد و گفت: مسابقات اسکیت و دوچرخه برای نخستین بار در سطح کشور در بیرجند برگزار می‌شود.

محمدحسین شیخ‌زاده در گفت و گو با خبرنگار پیام خاوران با اعلام این خبر اظهار داشت: تفاهم نامه‌ای با اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در جهت افزایش اسکیت بازان استان و افزایش مدال آوران کشوری از سطح مدارس منعقد شده است.

وی گفت: در این راستا در تمام مدارس استان آموزش رایگان اسکیت در زنگ‌های ورزش و زنگ‌های تفریح دانش آموزان برگزار خواهد شد.

سرپرست هیئت اسکیت خراسان جنوبی همچنین از انعقاد تفاهم نامه‌ای با دانشگاه بیرجند و شهرداری و اداره کل ورزش وجوانان  در جهت احداث  پیست استاندارد برای خواهران در بیرجند خبر داد و گفت: مسابقات اسکیت و دوچرخه سواری برای نخستین بار در سطح کشور در بیرجند برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: برگزاری این مسابقات با همکاری دانشگاه بیرجند و شهرداری بیرجند روز جمعه ۱۵ آذر برگزار می‌شود. همچنین مسابقات انتخابی استان در بخش فری استایل و سرعت برای اعزام به مسابقات کشوری در بهمن ماه برگزار خواهد شد.

شیخ زاده با اشاره به برنامه‌های هیئت اسکیت خراسان جنوبی عنوان کرد: تجلیل از مدل‌آوران کشوری، درخواست کفش اسکیت از فدارسیون، عقد تفاهم نامه با دانشگاه‌های استان برای قرار دادن رشته اسکیت در دروس تربیت بدنی  از جمله برنامه‌های این هیئت است.

سرپرست هیئت اسکیت خراسان جنوبی یادآور شد: انعقاد تفاهم نامه با جامعه کارگری برای آموزش رایگان فرزاندان جامعه کارگری و برگزاری نشست خبری هر سه ماه و تشریح برنامه و عملکرد هیئت از دیگر برنامه‌های اجرایی این هیئت است.

وی تأکید کرد: اعضای کمیته هیئت اسکیت برگرفته از خود اسکیت بازان خراسان جنوبی است.

 شیخ زاده از سفر رئیس فدارسیون اسکیت کشور در دی ماه به بیرجند خبر داد و گفت: محمد رضایی برای برگزاری انتخابات هیئت اسکیت خراسان جنوبی به بیرجند سفر می‌کند.

بیشتر بخوانید   ۲ هزار و ۴۰۰ مدرسه خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

سرپرست هیئت اسکیت خراسان جنوبی اظهار داشت: دوره آموزشی سطح ۳ مقدماتی اسکیت برای دانشجویان و معلمان ورزش نیز در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها