خراسان جنوبی در زمینه مدت زمان خاموشی جزو استان‌های مطلوب است

معاون برق و انرژی وزارت نیرو با بیان اینکه در دنیا جزو چهار سازنده تولید نیروگاه هستیم گفت: در حال حاضر ۸۲ هزار مگاوات ظرفیت نصب شده کشور بوده که باید ظرفیت‌های اضافه را تبدیل به فرآیند کار و ارزش افزوده کنیم.

به گزارش “پیام خاوران “، همایون حائری ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی با بیان اینکه کشور ایران در دنیا جزو چهار سازنده تولید نیروگاه است.

 

معاون برق و انرژی وزارت نیرو بیان کرد: خراسان جنوبی در زمینه مدت زمان خاموشی در سال جزو استان‌های مطلوب است.حائری به تلفات انرژی الکتریکی در خراسان جنوبی اشاره و تصریح کرد: تلفات توزیع در کل کشور ۹ درصد و در خراسان جنوبی ۷ درصد است.

 

وی با بیان اینکه برق مورد نیاز در هر نقطه از خراسان جنوبی را در چهارچوب ضوابط مربوطه تامین می‌کنیم، گفت: باید در زمینه ی جذب سرمایه گذار و رشد صنایع در این استان تلاش شود‌.

 

معاون برق و انرژی وزارت نیرو گفت: تا قبل از دو سال پیش رشد مصرف پیک سالانه ۵.۲ درصد بوده است که این‌ روند در سال جاری نسبت به سال گذشته به یک درصد رسیده که نشان از صرفه جویی بالغ بر ۳ هزار و ۸۰۰ مگاوات است.

 

حائری از آغاز مرحله سوم پروژه ملی مدیریت مصرف خبر داد و یادآور شد: استان پهناوری مانند خراسان جنوبی نیازمند ظرفیت سازی است و باید تامین برق رسانی مناسبی داشته باشیم.

 

محمد ریاحی، مدیرعامل شرکت برق منطقه خراسان نیز در این جلسه بیان کرد: هر آنچه در دست بشر بوده امانت‌هایی است که باید به درستی به صاحبش بازگردانده شود.

 

وی با بیان اینکه مدیریت امانتی برای مسئولان است، افزود: مدیریت به معنای تصمیم گیری بوده که خداوند نسبت به انتخاب‌های مسئول از وی سوال می‌کند..

بیشتر بخوانید   صفدری زاده: بدون بخش خصوصی توسعه‌ای شکل نمی‌گیرد

 

ریاحی صداقت را ویژگی اصلی یک مدیر خوب و موفق دانست و افزود: جامعه ای به توسعه می رسد که علاوه بر داشتن ثروت، انسان‌های بزرگ و شریف را احترام کند.

 

انتهای پیام/۲۵۳

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها