کارنامه شرکت کویرتایر در سطح استانی و ملی درخشان است

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در کارخانه کویر تایر؛ دستاوردها وموفقیت مجموعه را نتیجه همت و تلاش تیم کاری و مدیریتی دانست وگفت: کارنامه شرکت کویرتایردرسطح استانی و ملی درخشان است.

به گزارشپیام خاوران؛ غلامرضا اشرفی در این دیدار اظهار داشت: به حق کارآفرینان ما به خوبی توانستند شرایط نبرد اقتصادی که برای کشور پیش آمده را پشت سرگذاشته و با صبر و تلاش مضاعف از این آزمون درجهت افزوده شدن بر تجربیات خود و رسیدن به روزهای بهتر عبور کنند و این تهدید را به فرصتی جهت نشان دادن توان و بنیه نیروهای بومی و داخلی مبدل سازند.

وی نوآوری، توسعه کمی و کیفی تولیدات، ایجاد تنوع در محصولات مطابق میل و نیاز بازار و بکارگیری ایده و ابتکار افراد خلاق در کنار صداقت، سلامت و همدلی را از ویژگی های بارز یک کارآفرین برشمرد که او را از سایرین متمایز می کند که همه موارد در مجموعه مدیریت کویر تایر مصداق عینی و عملی دارد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی بهره مندی از خلاقیت نخبگان و جوانان، شناخت ظرفیت ها و استفاده از بسترهای ایجاد شده توسط دولت را گامی موثر در جهت توسعه تولید و اشتغال دانست.

وی افزود:تجربه ثابت کرده که هر واحد تولیدی که به صورت متمرکز و صحیح مدیریت و نظارت شود توفیقات خوبی خواهد داشت.

اشرفی خاطر نشان کرد: مجموعه کویرتایر با عملکرد درخشانی که در کارنامه خود ثبت کرده توانسته جایگاه خوبی در اشتغالزایی استان و کشور به نام خود ثبت کند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از تعامل شرکت کویر تایر در اجرای طرح ملی کاج در استان قدردانی کرد و افزود:حفظ و صیانت از نیروی کار از وظایف اصلی وزارت متبوع و این اداره کل است که در این میان حفظ اشتغال و توجه به معیشت کارگران در کنار سلامت جسم و روح کارگران و پیشگیری از آسیب های اجتماعی که موجب افزایش بهره وری نیروی کار فعال خواهد شداهمیت قابل توجه دارد.

بیشتر بخوانید   قیمت مسکن و اجاره در بیرجند سربه فلک کشیده است

اشرفی کارگران را سرمایه اصلی بنگاه های اقتصادی خواند و افزود: عرصه کار و تلاش عرصه سخت و طاقت فرسایی است و همت ،پایداری، صداقت و سلامت نیروی انسانی سبب پیشرفت اقتصادی و موجب غرور و افتخارآفرینی برای مجموعه است .

مدیرعامل شرکت کویر تایر ضمن قدردانی از تعامل میان مجموعه کاری و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان؛ سلامت اخلاقی کارگران فعال در مجموعه را از اولویت های استخدام وتداوم همکاری در مجموعه بزرگ کویرتایر دانست و گفت: بکار بستن توصیه های اخلاقی و راهبردی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان می تواند منجر به توسعه کیفی و کمی در مجموعه کویر تایر گردد.

آقای مهندس زینلی مدیریت مشارکتی و پیوندعاطفی رامیان خانواده بزرگ کویر تایر ازجمله ویژگی های منحصر به مجموعه دانست و ادامه داد: مدیریت کویر تایر آمادگی هر گونه همکاری در خصوص آگاه سازی و توانمندسازی پرسنل فعال در کارخانه در خصوص مسائل ایمنی، پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و اعتیاد، آشنایی با تهدیدات فضای مجازی و … دارد.

مدیرعامل شرکت کویرتایر به اتفاق مدیرکارخانه،مدیر اداره توسعه منابع انسانی وآموزش،روسای امور اداری وروابط عمومی  این شرکت با سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها