استاندار خراسان جنوبی: اعتبارات بخش راه در استان سه برابر افزایش یافت

استاندارخراسان جنوبی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های راهسازی، از اولویت‌های اصلی استان است گفت: در همین راستا اعتبارات راه‌های استان با رشد بیش از سه برابری نسبت به سال گذشته، از ۶۰ میلیارد تومان به ۱۹۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

به گزارش “پیام خاوران”، محمدصادق معتمدیان به  مناسبت روز حمل و نقل و رانندگان و با تبریک این روز به تمامی فعالان این عرصه جهادی اظهار داشت: ۳۰۰ کیلومتر در حوزه راه استان در قالب ۱۴ پروژه آغاز شده که ۶۰۰ میلیارد تومان نیز اعتبار این پروژه‌هاست.

 

وی ابراز امیدواری کرد: تا پایان دولت دوازدهم، گام بلندی برای رفع مشکل زیرساخت‌های جاده‌ای و حمل و نقل استان برداشته شود.

 

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: ۲۶ آذرماه سال ۱۳۶۲ در دفتر انقلاب اسلامی، صحنه جهاد و هماورد فعالان بخش حمل و نقل کشور است و این روز با فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی در پشتیبانی از خطوط مقدم جبهه و تامین مایحتاج عمومی کشور به زیبایی و شکوه ثبت شد و زمینه ساز تحول در صنعت حمل و نقل کشور شد.

 

معتمدیان افزود: امروزه بخش عظیمی از چرخه اقتصاد به واسطه صنعت حمل و نقل به گردش در می‌آید و این امر مهم در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی و خستگی ناپذیر رانندگان خدوم و متعهدی محقق می‌شود که بی‌وقفه برای پیشبرد اهداف صنعت حمل و نقل کشور، گام برداشته و از هیچ خدمتی به همنوعان خویش دریغ نمی‌کنند.

 

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های راهسازی، از اولویت‌های اصلی ما در استان خراسان جنوبی است ادامه داد: در این راستا، اعتبارات بخش راه استان تا امروز با رشد بیش از سه برابری نسبت به سال گذشته، از ۶۰ میلیارد تومان به ۱۹۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

منیع:تسنیم

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   با حضور معاون رئیس جمهور: کارخانه زغالشویی و تولید کنسانتره زغال ‌سنگ طبس افتتاح شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها