آماده باش۳۲ تیم عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی گفت: ۳۳ تیم عملیاتی با توان بیش ۱۰۰نفر در آماده باش کامل وکشیک به سر می برند.

هادی منصوریان در گفت وگو با پیام خاوران در بیرجند اظهار داشت:براساس اعلام سازمان هواشناسی و در پی تشدید بارندگی‌ها و وقوع سيل در برخي نقاط کشور، پرسنل صنعت برق این استان آمادگي كامل به سر مي‌برند و در حال حاضر هيچ‌گونه بحراني در حوزه برق وجود ندارد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی بیان کرد: تمام تیم ها وگروههای عملیاتی این شرکت در ایام سال آماده باش هستند

وی افزود:درپی وقوع سیل در بعضی نقاط کشور طی چند روزگذشته ۳۳ تیم عملیاتی با توان بیش ۱۰۰نفر شامل مدیران ،معاونان و مسئولان بهره برداری و کادر فنی و اجرایی در ستاد شرکت و۱۱شهرستان این استان در آماده باش کامل وکشیک به سر می برند.

منصوریان گفت: همچنین این راستا به تمامی تیم های فنی واجرایی پیمانکاران این شرکت نیز فراخوان زده و در حالت آماده باش قرار گرفته اند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی بیان کرد: خودروهای عملیاتی، جرثقیل، بالابر و گروههای خط گرم در ستاد و شهرستانهای استان با تمامی تجهیزات وامکانات فنی وخدمات رسانی در آمادگی کامل قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه مولد های اضطراری وانبارهای مدیریت بحران مورد کنترل ،ارزیابی وبازدید قرارگرفته است بیان کرد: گروه‌هاي عملياتي این شرکت با تجهيزات كافي آماده هستند در صورت هرگونه مشکل وبحران درحوزه برق و یا اعلام شرکت توانیر در کوتاهترین زمان ممکن به مناطق مدنظر اعزام شوند.

منصوریان با اشاره به خطرات تجهیزات برقی در شرایط زطوبت و بارندگی تاکید کرد: هم استانیهای گرامی در صورت مشاهده هر گونه آسیب با تاسیسات برقی خصوصا در زمان بارندگی از نزدیک شدن و دست زدن به سیم ها، کابل و پایه ها و تابلو های برق صدمه دیده به علت احتمال خطر برق گرفتگی اجتناب و در اولین فرصت با اتفاقات شرکت توزیع نیروی برق استان به شماره ۱۲۱ تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید   خداقوت فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی به پرستاران به روایت تصویر

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها