اختصاص ۴۵۰ میلیارد برای اتمام پروژه‌های ناتمام ورزشی خراسان‌جنوبی

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی از اختصاص ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان خبر داد و گفت: از ۱۱۲ میلیارد ریال اعتبارات ملی مصوب شده تاکنون ۱۷ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال تخصیص یافته است.

به گزارش“پیام خاوران”، حسن عزیزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای اجرای ضوابط بودجه سال ۹۸ و به‌منظور شفاف‌سازی و تکریم حقوق شهروندان گزارش عملکرد مالی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی ارائه می‌شود.

 

وی با اشاره به کاهش شدید منابع و اعتبارات دولت از ابتدای سال جاری، افزود: تاکنون ۶۲ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال از منابع ملی و استانی به این امر اختصاص یافته است که در مجموع شاهد تخصیص ۷/۱۳ درصدی هستیم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ۱۷۴ پروژه ناتمام ورزشی در استان وجود دارد، تصریح کرد: از این تعداد ۲۵ پروژه ملی و سایر پروژه‌ها از محل منابع ملی- استانی و یا ملی تأمین اعتبار شده‌اند.

 

عزیزی یادآور شد: این آمادگی را داریم که در صورت تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات، افتتاح و بهره‌برداری از ۲۵ پروژه ورزشی خراسان‌جنوبی در دهه فجر سال جاری و یا تا پایان سال را جشن بگیریم.

 

وی خاطرنشان کرد: از محل منابع تملک دارایی سرمایه‌ای خراسان‌جنوبی، مبلغ ۳۴۳ میلیارد و ۶۳۸ میلیون ریال مصوب شده که ۴۵ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال آن تخصیص یافته است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی گفت: در بخش ملی ۱۱۲ میلیارد ریال اعتبارات مصوب شده که از این مبلغ تاکنون ۱۷ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال اختصاص یافته است.

 

عزیزی در ارتباط با اعتبارات هزینه‌ای اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی نیز اظهار داشت: در مجموع ملی و استانی ۱۱۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال اعتبار مصوب شده که تاکنون ۵۸ میلیارد و ۹۶۵ میلیون ریال آن تخصیص یافته است و بخش اعظم آن صرف پرداخت هزینه‌های حقوق و دستمزد کارکنان شده است.

بیشتر بخوانید   ثبت نام 158واحد،کارگر و گروه کار نمونه در جشنواره امتنان از نخبگان جامعه تولیدخراسان جنوبی

 

وی با اشاره به کاهش چشمگیر اعتبارات دولتی، توجه به بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی ماده( ۲۷ و ۶) قانون و توسعه مجمع خیرین در بخش ورزش و جوانان را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: اتمام بسیاری از پروژه‌های ناتمام ورزشی و حتی احداث پروژه‌های جدید ورزشی در چارچوب یاد شده، هدف‌گذاری شده است.

 

این مقام مسؤول اظهار امیدواری کرد: با جلب مشارکت سرمایه‌گذاران و خیرین حوزه ورزش و جوانان، هر چه زودتر شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی باشیم که بعضا قریب یک دهه است از تاریخ کلنگ‌زنی و آغاز آن می‌گذرد.

منبع:فارس

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها