پروژه “نهضت گلخانه‌ای” در خراسان جنوبی فراهم می شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: با ارائه تسهیلات کم بهره، زمینه سرعت بخشی به پروژه “نهضت گلخانه‌ای” در استان خراسان جنوبی فراهم می شود

به گزارش “پیام خاوران”، محمد صادق معتمدیان ظهر امروزدر بازدید از مجتمع‌های گلخانه‌ای استان اظهار داشت: در راستای توسعه گلخانه های استان، تفاهم نامه ای را با شرکت شهرک های کشاورزی و وزارت جهاد کشاورزی به امضاء رساندیم که تا پایان دولت، هزار هکتار گلخانه در مرکز استان و شهرستان ها احداث کنیم.

 

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی افزود: از زمان ابلاغ، اقدامات خوبی صورت گرفته و هفته ای یک جلسه در مرکز استان برای پیگیری این موضوع تشکیل می‌شود.

 

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: فرمانداران نیز به عنوان روسای ستاد گلخانه به همراه مجموعه اقتصادی استانداری و سازمان جهاد کشاورزی عزم جدی برای تحقق توسعه گلخانه ها در استان دارند.

 

وی تاکید کرد: اولویت ما توسعه مجتمع ها و شهرک های گلخانه ای موجود استان است، لیکن لکه های جدیدی نیز شناسایی شده و ۵۴۰ هکتار در حال طی مراحل قانونی جهت واگذاری است.

 

معتمدیان تصریح کرد: امروز بازدید از مجتمع های گلخانه ای استان را در دستور کار قرار دادیم تا از نزدیک مشکلات و موانع را بررسی کنیم و با تصمیماتی که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اتخاذ می‌شود، سرمایه‌گذاران با انگیزه ای مضاعف به این حوزه ورود کنند.

 

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی اظهار امیدواری کرد، با ارائه تسهیلات کم بهره، زمینه سرعت بخشی به پروژه “نهضت گلخانه‌ای” در استان خراسان جنوبی فراهم گردد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اعلام آمادگی هلدینگ کوهستان کاسپین برای سرمایه گذاری در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها