آغاز کمپین “بی نهایت ماندگار” برای مشتریان وفادارمخابرات منطقه خراسان جنوبی

کمپین ماندگار در مخابرات منطقه خراسان جنوبی با تاکید بر تنوع سرویس و ارتقای سرعت کاربران آغاز شد و از مهم ترین مزیت این کمپین ، ارائه انواع طرح ها در بسترهای مختلف و برای تمام مشتریان با هر سطح نیازی به باند پهن می باشد.

به گزارش “پیام خاوران “، سرپرست مخابرات منطقه اعلام تمام تلاش شرکت مخابرات ایران ، ارائه خدمات باکیفیت ومقرون به صرفه به مشتریان می باشد، و علاوه بر مشتریان فعال سایر مشتریان اپراتورهای ثابت و مشتریان غیرفعال نیز می توانند از مزایای این طرح بهره مند شوند .

 

وی یادآور شد: جشنواره ماندگار شرکت مخابرات ایران در بخش سرویس های حرفه ای با توجه به تنوع محصولات و سرویس های ارائه شده بر بسترهای مختلف و جذاب برای مشتریان، علاوه بر حضور فعال در بازار رقابتی، موجب افزایش رضایتمندی مشتریان خواهد شد.

 

آذر نصرآباد ادامه داد: بازار هدف این کمپین، ماندگاری تمام مشتریان فعلی مخابرات منطقه است که از طریق بسترهای ارتباطی خدمات باند پهن را دریافت می کنند. و این طرح شامل دو نوع محصول متفاوت، با نام‌های سرویس اقتصادی و سرویس حرفه‌ای است که با شعار بی‌نهایت ماندگار بر تنوع و ارتقای سرعت کاربران، به همراه ترافیک رایگان بامدادی در زیرساخت‌های مختلف باند پهن ثابت مانند ADSL، VDSL و FTTH به مشتریان اینترنت در سطح استان عرضه می‌شود.

 

سرپرست مخابرات منطقه به ویژگی یکی از بسته ها اشاره نمود و گفت: سرویس های اقتصادی کمپین “ماندگار” در بسته اقتصادی شماره ۵، ۷۰ گیگابایت ترافیک رایگان بامدادی قابل استفاده از ساعت ۲ تا ۹ صبح برای مشتریان ارائه شده است.

 

آذری خاطرنشان کرد: در طرح ماندگار، سرویس‌های مختلف با سرعت ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه تا ۲۰۰ مگابیت بر ثانیه در بسترهای مختلف باند پهن ثابت به مشتریان با شرایط ویژه ارائه می‌شود.

 

شایان ذکر است، مشتریان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این کمپین می توانند به پورتال شرکت مخابرات ایران به نشانی WWW.TCI.IR مراجعه و یا با سامانه ۲۰۲۰ تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید   شرط مدیر شدن در خراسان جنوبی چیست؟

 

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها