سرمایه گذاری یک میلیارد تومانی برای اجرای پروژه بزرگ تقویت روشنایی معابر اصلی شهر بیرجند

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان بیرجند از اجرای پروژه بزرگ تقویت روشنایی معابر اصلی این شهر با سرمایه گذاری بالغ بر یک میلیارد و ۵۵میلیون تومان خبر داد و گفت :برای اجرای این پروژه ۷ هزار و ۳۶۸ متر شبکه اجرا و تقویت شده است.

به گزارش “پیام خاوران” به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی ، محمد رضا عبدی گفت: در راستای افزایش ایمنی، کاهش حوادث و افزایش روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان این مدیریت پس از انجام بررسی ها و محاسبات فنی، پروژه تقویت روشنایی معابر اصلی شهر بیرجند را در سال جاری آغاز کرد.

 

وی گفت: بلوار پیامبر اعظم (ص) به دلیل اینکه یکی از معابر اصلی شهر بیرجند است واز سوی دیگر در مجاورت آن مسیر جاده سلامت که محل پیاده روی و ورزش شهروندان است در اولویت نخست قرار گرفت .

 

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان بیرجند فاز اول این پروژه حد فاصل میدان سفیر امید تا میدان دانشگاه آزاد به طول ۱۲۵۰ متر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال و فاز دوم حد فاصل میدان دانشگاه تا میدان سپیده به طول ۱۳۷۰ متر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال اجرا وبه بهره برداری رسید

 

عبدی اظهار داشت: فاز سوم نیز حد فاصل میدان سپیده تا میدان سپاه به طول ۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۹۱۵ میلیون ریال اجرا شده است.
وی خاطر نشان کرد: در فاز سوم این پروژه (بلوار پیامبر اعظم (ص)) در طرحی جدید از بازو چراغهای U شکل، که علاوه بر تقویت روشنایی، به زیبایی مبلمان شهری نیز کمک نموده است استفاده شده که به منظور تغذیه برق این چراغها یک دستگاه پست توزیع هوایی نیز تقویت گردیده است.

 

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان بیرجند بیان کرد: این طراحی جدید در خیابان دانشگاه (حد فاصل میدان دانشگاه تا دانشکده هنر) نیز اجرا شده و روشنایی آن معبر نیز با بازو چراغ های U شکل و چراغ های جدید ۱۵۰ وات بخار سدیم تقویت گردیده است.

بیشتر بخوانید   از برنامه‌های دشمن تسلط انسان‌های نوکرمآب و پلید بر جامعه است

 

عبدی افزود: در پروژه تقویت روشنایی بلوار پیامبر اعظم (ص) در مجموع تعداد ۴۷ عدد پایه چراغ فلزی جدید با ارتفاع ۱۲ متر و ۳۴۱ دستگاه چراغ گازی ۱۵۰ وات بخار سدیم به همراه ۳۷ عدد بازو چراغ U شکل نصب شده است.

 

وی اظهار کرد: بلوار خلیج فارس به عنوان یکی از سه معبر اصلی ورودی به شهر بیرجند نیز مورد بررسی قرار گرفت وبا اجرای پروژه ای با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال روشنایی آن تقویت گردید. در این پروژه که در حد فاصل تقاطع بلوار غفاری تا مقابل نمایندگی ایران خودرو اجرا گردید، تعداد ۱۶ پایه فلزی روشنایی جدید و ۳۲ دستگاه چراغ گازی ۱۵۰ وات بخار سدیم جدید نصب شده است.

 

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان بیرجند گفت: یکی دیگر از معابر اصلی شهر بیرجند که روشنایی آن مورد بررسی قرار گرفته و تقویت گردید بلوار شهدای آیت الله عبادی است.

 

وی افزود: این پروژه حد فاصل میدان طالقانی تا تقاطع بلوار پیامبر اعظم (ص) به طول ۱ کیلومتر اجرا شده و در آن ۷۹ دستگاه چراغ گازی قدیمی با چراغ گازی ۱۵۰ وات بخار سدیم تعویض شده است.

 

عبدی عنوان کرد: در سال جاری پروژه تقویت روشنایی معابر مهر شهر نیز در برنامه کاری قرار داشته که طی آن روشنایی بلوار ولیعصر (عج)، خیابان حافظ، خیابان امام علی (ع)، قسمتی از خیابانهای دکتر حسابی و ابن سینا نیز تقویت شده است.

 

وی بیان کرد: احداث شبکه روشنایی در امتداد بلوار شعبانیه (منطقه کارگاهی) به طول ۶۲۸ متر و با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال اجرا و درآذر ماه سال جاری به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید   فرش مود و قهستان خراسان جنوبی برند جهانی دارد

 

مدیر توزیع برق شهرستان بیرجند همچنین اعلام نمود که پروژه های روشنایی معابر مهمی در سطح شهرستان بیرجند در حال اجراء می باشد که بعد از اتمام این پروژه ها ،مشخصات فنی و اعتباری آنها به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید.

 

عبدی مهمترین این پروژه های در دست اقدام را خیابان خلیل طهماسبی ،خیابان ارتش ،پروژه فرزان (بلوار حضرت ابوالفضل (ع) )،امتداد بلوار شعبانیه تا کارگران را نام برد.

 

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها