آغاز عملیات احداث راهدارخانه بین راهی در شهر ارسک

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه از شروع عملیات احداث راهدارخانه در شهر ارسک خبر داد .

به گزارش” پیام خاوران “محمد خیری اظهار داشت : با توجه به اهمیت محور بشرویه- دیهوک و عدم وجود راهدارخانه بین راهی در این مسیر و در جهت ایجاد فضای ارائه خدمات ضروری به کاربران راهها احداث راهدارخانه ارسک تصویب و عملیات اجرایی ان با انتخاب پیمانکار از محل اعتبارات ملی آغاز گردید.

 

وی با بیان اینکه این پروژه بصورت پیمانی و از آبان ماه سال جاری توسط پیمانکار مربوطه عملیات احداث آن در زمینی به مساحت ۴۹۴۷ متر مربع اجرایی گردید که برای اجرای بخشی از این پروژه قراردادی به مبلغ ۱۹۴۳ میلیون ریال منعقد گردیده است .

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه :احداث راهدارخانه بین راهی در مسیر بشرویه به دیهوک و مرکز استان یکی از اهداف و ضروریات به نظر می رسید که با احداث و بهره برداری از آن در حوزه نگهداری از راهها و با مدیریت صحیح در مواقع بحران محور مذکور از امنیت بیشتری برخوردار خواهد شد.

 

وی همچنین از اولویت‌های مهم این اداره  ، ارتقاء وضعیت شبکه راه‌ های مواصلاتی بشرویه است که این امر نیازمند روکش آسفالت در محور های اصلی و روستایی است که با توجه به عمر بالای آسفالت این محور ها، باعث ایجاد ترک‌هایی در سطح آسفالت شده که نیاز به روکش دارد و با اجرای این گونه عملیات افزایش طول عمر جاده را خواهیم داشت .

 

محمد خیری  گفت :در راستای ارتقاء راهها در شش ماهه اول سال جاری روکش آسفالت گرم بطول ۹ کیلومتر در راههای اصلی و فرعی – ایجاد روشنایی در ۴ نقطه از تقاطع های پرحادثه محورهای اصلی – اجرای فوگسیل بطول ۱۶ کیلومتر در راههای روستایی و احداث یکدستگاه پل در حوزه راههای این شهرستان انجام و به بهره برداری رسیده است .

بیشتر بخوانید   حذف آبنما و تبدیل آن به پل در محور آسو_مزداب

 

وی افزود  :در خصوص پروژه های آتی و در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه ، عنوان کرد: روشنایی تقاطع کمربندی بشرویه ، رقه و روکش آسفالت قسمتی از محور های اصلی بشرویه- فردوس و بشرویه – ارسک و فوگسیل محورهای روستایی و احداث پل سیل بند بشرویه از جمله اقدامات در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه می باشد.

 

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه در پایان متذکر شد: بشرویه دارای بیش از ۶۰۰ کیلومتر جاده بین‌ شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و یا با تأمین قیر رایگان در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به شدت خرابی رویه های آسفالتی محورها و نیز اولویت بندی آنها نسبت به انجام روکش راههای حوزه استحفاظی اقدام می‌گردد.

 

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها