زیرساخت‌های ورزش همگانی برای عموم مردم تامین شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: زیرساخت‌های ورزش همگانی باید برای عموم مردم تامین شود و توجه به زیرساخت‌های ورزش همگانی از مطالبات مردم استان در مناطق مختلف است.

به گزارش “پیام خاوران”، محمدصادق معتمدیان در دیدار سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان افزود: برنامه ما در استان این است که در بحث تامین زیرساخت‌ها، متناسب با ظرفیت‌های هر منطقه اقدام کنیم.

 

وی تاکید کرد: اگر زیرساختی در یک منطقه ایجاد می‌شود، باید براساس مطالبات مردم و نیازهای واقعی باشد.

 

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی، احداث زمین چمن مصنوعی در روستاها را به عنوان یکی از درخواست‌های استان برشمرد و گفت: یکی دیگر از نیازهای مردم استان به ویژه در روستاها، سالن‌های ورزشی سقف کوتاه است.

 

وی ادامه داد: تامین این دو نیاز در روستاها، بخشی از مشکلات مردم را رفع می‌کند.

 

معتمدیان گفت: احداث سالن ورزشی استاندارد ۴ هزار نفره و ایجاد یک باب زورخانه استاندارد از دیگر نیازهای استان است که وزارتخانه می‌بایست برای تامین آن برنامه‌ریزی کند.

 

وی با اشاره به اینکه در راستای توسعه ورزش همگانی در پارک‌ها از محل اعتبارات سفر دکتر نوبخت به استان، مبالغی لحاظ شده است تصریح کرد: برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان نیز با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور توافق کرده‌ایم.

 

استاندار خراسان جنوبی گفت: بخشی از پروژه‌های نیمه تمام استان، مربوط به حوزه ورزش است که تکمیل آنها توجه ویژه وزارتخانه را می‌طلبد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش، میزبانی مسابقات ملی و بین المللی را از ظرفیت‌های مناسب برای معرفی استان عنوان کرد و گفت: خراسان جنوبی تا قبل از این، مسابقات ملی کشتی آزاد و فرنگی را به خوبی میزبانی کرده و بعد از این هم می‌تواند میزبان مسابقات دیگر رشته‌های ورزشی باشد.

بیشتر بخوانید   امکان تماس از طریق تلفن های همگانی فقط با فعالسازی کارت تلفن

 

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان که بدو ورود به خراسان جنوبی به دیدار استاندار رفته بود، توجه به ورزش همگانی، ورزش بانوان و توسعه ورزش روستایی را از اولویت‌های این وزارتخانه برشمرد و ضمن تشریح برنامه‌هایش برای توسعه ورزش خراسان جنوبی، درخصوص پیگیری پنج میلیارد تومان اعتبارات سفر دکتر نوبخت برای توسعه ورزش استان که در اختیار وزارتخانه قرار گرفته بود، قول مساعد داد.

 

آیین سنتی «نان و نمک» نیز چهارشنبه شب با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و استاندار خراسان جنوبی در زورخانه امیر عرب بیرجند برگزار شد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها