استقبال نوجوانان و جوانان خراسان جنوبی از اکران فیلم منطقه پرواز ممنوع / سلبریتی محور نبودن نقاط قوت فیلم

فیلم منطقه پرواز ممنوع در بیشتر نقاط استان از جمله منطقه مرزی درح با تلاش حوزه هنری و قرارگاه پیشرفت و آبادانی خراسان جنوبی اکران شد که مورد شکفتی کارگردان فیلم شد سلبریتی محور نبودن یکی از نقاط قوت آن است.

به گزارش “پیام خاوران “ سه نوجوان حین آماده شدن برای مسابقه ساخت پهباداند که با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگی این نوجوانان وارد موضوعات و درگیری مختلف و مهیج میشوند.

این بخشی از فیلم پر مخاطب منطقه پرواز ممنوعه است که با همت حوزه هنری و قرارگاه پیشرفت و آبادانی خراسان جنوبی در بیشتر نقاط استان اعم از نقاط مرزی به نمایش در آمد که مورد استقبال نوجوانان،جوانان و حتی خانواده ها قرار گرفت.

سینما بهمن بیرجند در چند وقت اخیر با استقبال زیاد تماشاگر مواجه بود تماشاگرانی که بیشتر مخاطبان آن را نوجوانان، جوانان و خانواده ها تشکیل دادند استقبالی که بعد از تماشای فیلم با هر کدام از تماشاگران گفتکو میکردی حرفشان رضایت از فیلم بود.

فیلم منطقه پرواز ممنوعه توانست بر دلهای کودکان نوجوانان و جوانان خراسان جنوبی هم بنشیند آن طور که کارگردان فیلم از دیدن استقبال تماشاگران  و اکران آن در منطقه مرزی درح شگفت زده شد.

داسارگر در گفت وگو با خبرنگار” پیام خاوران ” اظهارکرد: از سال ۵۹ برای ساخت فیلم منطقه پرواز ممنوعه برنامه ریزی کردیم و برای تهیه فیلم نامه دو سال وقت گذاشتیم و تلاش شد در این مجموعه افراد قوی،از حوزه های فنی برای ساخت مجموعه استفاده شود.

کارگردان فیلم منطقه پرواز ممنوع گفت: تجربه من در حوزه سینمای انقلاب این است که باید در ابتدا به مقوله خودشناسی و نیاز سنجی جامعه پرداخته شود و سینما جای کار و تلاش زیاد است.

وی ادامه داد: انتخاب و عملیات ها در حوزه سینمای انقلاب باید درست باشد این فیلم ابتدا برای گروه های مختلف مردم نمایش دادیم و بعد از آنکه بازخوردها مناسب بود گروه های دیکر برای تماشای فیلم دعوت شدند.

بیشتر بخوانید   رهبری درگذشت همسر آیت‌الله عبادی را تسلیت گفت

داسارگر  با بیان اینکه از حضور این همه کودک و نوجوان که در اکران فیلم در منطقه مرزی درح آمده بودند شگفت زده شده ام بسیار خوشحالم این فیلم توانست لبخند را بر لبان کودکان نوجوانان جوانان در نقاط مرزی خراسان جنوبی حک شده و این استقبال مرا شکفت زده کرد..

وی بیان داشت: هدف گذاری ما برآی فروش این فیلم ۱۰ میلیارد است که تا شنبه ای که گذشت ۵ میلیارد تومان فروش رفت این فیلم در عین کمدی بودن و سلبریتی محور نبودن فیلم از نقاط قوت آن است..

یکی از نوجوانان بیرجندی در گفت وگو با خبرنگار“پیام خاوران “ بیان کرد: سینمای نوجوان و جوان در کشور نیاز به اکران فیلم هایی از قبیل منطقه پرواز ممنوع دارد و ما از دیدن این فیلم بسیار خرسندیم.

مجتبی اکبری افزود: از کارگردانان کشور که دستی در قلم و نوشتن فیلم دارند تقاضا داریم پلان منطقه پرواز ممنوع را الگو قرار دهند و برای ما نوجوانان از این قبیل فیلم ها بسازند.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها