راه‌پیمایی مردم خراسان جنوبی بعد از نماز جمعه برای محکومیت جنایت اخیر آمریکا

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اعلام کرد که ملت ایران بعد از نماز جمعه، یاد و خاطرۀ سردار سلیمانی را گرامی خواهند داشت.

به گزارش “پیام خاوران”،شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی شهادت سردار بزرگ و پرافتخار حاج قاسم سلیمانی اطلاعیه ای صادر کرد.

 

متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به شرح زیر است:

 

“بسم ا… الرحمن الرحیم”

 

»وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ (سوره مبارکه آل عمران آیه۱۶۹) «

 

بار دیگر دست پلید آمریکای جنایتکار به خون پاک مجاهدان بزرگ اسلام آلوده گردید و موجب شهادت و آسمانی شدن روح مطهرسردار سرافراز و شجاع سپاه اسلام و انقلاب، فرمانده بی نظیر و محبوب دلها، سردار حاج قاسم سلیمانی شد.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز و همرزمان شهیدش، عاشقانه و باصلابت و افتخار، چونان سید و سالار شهیدان، خون خويش را تا ابد بر بلنداي افق آسمان انسانيت به يادگار گذاشتند و برگي ديگر از حماسه حسيني و دفاع از ارزشهای انسانی و اسلامی را رقم زدند

ملت بزرگ ایران اسلامی که همیشه مدافع و بزرگ پرچم دار حمایت از مظلومان و مبارزه با ظالمان تروریست پرور می باشد هرگز تسلیم این گونه اقدامات ددمنشانه و سخیفانه نخواهد شد و دست از آرمانهای بلند اسلامی و انقلابی خود در راه مبارزه با ظلم و خشونت و تروریست بر نخواهد داشت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، شهادت  سردار سرافراز و شجاع سپاه اسلام و انقلاب را محضر حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده معزز ولی فقیه در استان، عموم مردم و به ویژه خانواده‌ این شهید گرانقدر تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند منان مسئلت دارد روح پاک ایشان را با مولایش امام حسین (علیه السلام) محشور فرماید.

بیشتر بخوانید   برگزاری مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر استان خراسان جنوبی

از عموم مردم ولایتمدار استان دعوت می گردد در مراسم تظاهرات محکومیت اقدام ددمنشانه آمریکای جنایتکار که در سراسر استان برگزار می گردد حضور به هم رسانده وضمن تجلیل از مجاهدت های خستگی ناپذیر سردار سرافراز و شجاع سپاه اسلام وانقلاب، فرمانده بی نظیر و محبوب دلها، سردار حاج قاسم سلیمانی؛   انزجار خویش را از این اقدام پلید و استکباری آمریکای خون خوار اعلام نموده و خشم مقدس و انقلابی خویش را به نمایش گذارند.

زمان:امروز جمعه ۱۳۹۸/۱۰/۱۳ پس از اقامه نماز عبادی ـ سیاسی جمعه در سراسر استان خراسان جنوبی

مکان تظاهرات در مرکز بیرجند: از مقابل مصلی المهدی(عج) به سمت پارک جنگلی

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها