امام جمعه موقت بیرجند:سیلی سپاه آغاز یک انتقام سخت بود/انتخاب سردار قاآنی خاری در چشم مستکبران

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه سردار سلیمانی غده سرطانی داعش را از پیکره جهان خارج کرد گفت:ملت ایران با حضور میلیونی خود در تشییع سردار رشید اسلام نشان دادند پای انقلاب ایستاده اند.

به گزارش  پایگاه خبری “پیام خاوران “ حجت الاسلام  والمسلمین محمد مختاری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بیرجند ضمن اشاره به سه حادثه بزرگ هفته گذشته اظهار داشت: ترور سردار رشید اسلام وهمراهانش، حادثه جان باختگان کرمان و سقوط هواپیما روحیه دینی و انقلابی را احیا و دشمنان را ذلیل و شرمنده کرد.

 

وی افزود: آمریکای تروریست با وحشیگری سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان را به شهادت رساندند و اشک مردم و مقام معظم رهبری را درآوردند اما اروپا هم این جنایت را با سکوتش حمایت کرد درحال که خود آنان هم امنیتشان را مدیون سردار سلیمانی هستند.

 

مختاری با بیان اینکه سردارسلیمانی برای نابودی امریکا کافی بود و کسانی در جهاد بیرونی موفق هستند که در جهاد درونی موفق باشند. افزود: سردار سلیمانی غده سرطانی داعش را از پیکره جهان خارج کرد.

 

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه امثال شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دامن فاطمیه و مکتب اسلام و قرآن تربیت یافته اند گفت: ملت ایران در صحنه های مختلف دشمن را به شکست رساند و آمریکا وقتی از طرف برخی مسئولان ما ضعف و سستی دید سردار بزرگ ما را در عراق به شهادت رساند زیرا  سردار سلیمانی تربیت یافته مکتب قرآنی و فاطمی بود.

 

مختاری با اشاره  به نوجوانان وجوانان که راه عظت و تعالی باز است و اگر تحت ولایت و ربوبیت خداوند رشد کنیم تا قوی شویم از این امرکفار و مستکبران به خشم می آیند. افزود: فرهنگ مادی آمریکا و مستکبران توجهی به حقوق بشر ندارند و از آن به عنوان پوشش برای سلطه بر جوامع استفاده می کنند و برخلاف قوانین بین المللی چنین جنایتی ( ترور و به شهادت رساندن سردار سلیمانی) انجام می دهند.

بیشتر بخوانید   محرومیت ها و مشکلات زیرساختی استان خراسان جنوبی سابقه تاریخی دارد

 

وی با اشاره به حضور باشکوه و میلیونی مردم برای تشییع شهید سردار سلیمانی و همرزمانش  افزود: مردم نشان دادند همچنان انقلاب و آرمانهای شهدا در جامعه زنده است و از مستکبران جنایتکار و فرهنگ لیبرالی آنان بیزار اند و  حضور میدانی و میلیونی مردم، تدابیری مقام معظم رهبری و اقدام انقلابی سپاه امروز سایه جنگ را دور کرد.

 

مختاری ضمن قدردانی از سیلی محکم سپاه  افزود:دشمن قبل از حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی عین الاسد رجزخوانی می کرد اما ایران اسلامی مهمترین پایگاه امریکا در عراق (عین الاسد) را نابود کرد و آنان هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند و این فقط یک سیلی و آغاز انتقام سخت بود.

 

وی انتخاب سردار قاآنی به عنوان فرمانده سپاه قدس، را خاری در چشم مستکبرین دانست و حمایت خود را از اقدامات همه نیروهای که در این انتقام سخت از امریکا نقش داشتند اعلام می کنیم. بیان داشت: انتقام سخت در گام دوم تطهیر منطقه از وجود فسادانگیز آمریکا است در گام سوم نیز غده سرطانی اسرائیل غاصب را از پیکره جامعه اسلامی خارج خواهیم می‌کنیم.

 

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه انقلاب ایران، نوکر آمریکا را تبدیل به ابرقدرتی کرده که امروز با امریکا یقه به یقه میشود و به او سیلی می زند و تحقیرش میکنیم اما هیچ غلطی نمی توانند بکنند گفت: اگر در عرصه اقتصادی کم آورده ایم می‌توانیم با الگوگیری از شهید سلیمانی موفق شویم.

 

مختاری با تاکید برلزوم انتخاب قوه مقننه و قوه مجریه انقلابی گفت: ما از ابتدای انقلاب هر چه ضربه خوردیم از مسئولان نالایق بود بنابراین باید در انتخابات ها بیشتر به انتخابهای خود دقت و توجه کنیم.

بیشتر بخوانید   دشمن بعد از انقلاب دست به ترور ۱۷ هزار نیروی کارآمد و متعهد همچون باهنر و رجایی زد

 

وی با بیان اینکه حقوق بشر، دموکراسی و رای مردم در غرب فقط حرف و برای سلطه بر مردم است بیان داشت: نسل جدید گول زرق و برق های غرب را نخورد و فرهنگ منحط غرب را بشناسند.

 

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه دشمنان اگر نتوانند با تطمیع و تحریم به اهدافشان برسند دست به قتل و خون ریزی می زنند گفت: دشمنان بی انصاف هستند چراکه چند نفر آشوب گر را مجهز می کنند، به جان مردم می اندازند و به کشور خسارت می زنند و می گویند این ها مردم هستند!

 

مختاری شهادت سردار سلیمانی معجزه بود و ثابت کرد انقلاب اسلامی زنده است افزود: ما هر جا درگیرشدیم از خودمان و از ملت هایی که از ما درخواست کردند، دفاع کردیم.

 

حجت‌الاسلام مختاری افزود: امروز هر ایرانی به داشتن فرهنگ غنی، رهبر شجاع، بصیر و مقتدر و مردم در صحنه به خود می بالد و مردم با این ها سایه جنگ را از کشور دور کردند

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها