راه های گسترش وتوسعه فعالیت های ایمیدرو در خراسان جنوبی بررسی می شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی گفت: راه های گسترش فعالیت های ایمیدرو در غریب پور ریاست هیات عامل ایمیدرو و معاون وزارت صنعت معدن و تجارت به مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش  “پیام خاوران” داوود شهرکی صبح امروز در فرودگاه بیرجند بااشاره به سفرمعاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیأت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به همراه مدیران زیرمجموعه آن سازمان که فعالیت های اجرایی در استان دارند اظهار داشت: رئیس هیأت عامل سازمان ایمیدرو در ادامه برنامه های خود از معدن طلای هیرد و سایت کارخانه استحصال طلای این معدن بازدید می کند.

 

وی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای این سفر اظهار کرد: دکتر غریب پور در این سفر یک روزه، صبح روز شنبه پس از دیدار با محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی، به منظور بازدید از معدن مس قلعه زری و سایت کارخانه فرآوری آن به شهرستان خوسف سفر خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی افزود: معاون طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی، مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و تعدادی از مدیران ارشد سازمان ایمیدرو در این سفر معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت را همراهی خواهند کرد که برنامه هایی در شهرستان های نهبندان و قاین برای همراهان معاون وزیر پیش بینی شده است.

غریب پور ریاست هیات عامل ایمیدرو و معاون وزارت صنعت معدن و تجارت در بدو ورود خود به استان مورد استقبال معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، رئیس مجمع نمایندگان و جمعی از مسئولان قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   دور ریز‌های پرفایده و پول ساز / روزگار سیاه طلای سبز در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها