هزار و ۵۰۰ کلاس درس خراسان جنوبی گازرسانی شده است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت:اعتبارات در حوزه گرمایش مدارس برای ۸۸۹ کلاس درس بود ولی با فعالیت دو چندان به هزار و ۵۰۰ کلاس درس گازرسانی صورت گرفت.

به گزارش “پیام خاوران “، محمدعلی واقعی صبح چهارشنبه در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی اظهار کرد: عزت و سربلندی کشور در سایه آموزش و پرورش پویا رقم می‌خورد و برای داشتن چنین مجموعه‌ای باید از نظرات نخبگان استفاده کرد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با تأکید بر اجرایی‌شدن سند تحول آموزش و پرورش در استان بیان‌کرد: جامعه بانشاط نیز با مشارکت همه فعالان و دغدغه‌مندان در حوزه آموزش و پرورش و تربیت نسل آتی محقق می‌شود.

 

واقعی با بیان اینکه در بحث کمبود فضای آموزشی و گرمایش مدارس با توجه به اعتبارات در نظر گرفته شده اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است، ادامه داد: هرچند اعتبارات در این حوزه برای ۸۸۹ کلاس درس بود ولی با فعالیت دو چندان به هزار و ۵۰۰ کلاس درس گرمایش مطلوب و گازرسانی صورت گرفت.

 

وی افزود: اگر آموزشگاهی دارای علمک گاز شد، این آمادگی وجود دارد که در سریع‌ترین زمان ممکن گازرسانی به آن نیز تکمیل شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: یکی از اقدامات بسیار مطلوب بحث محتواهای آموزشی مشترک برای پیش دبستانی‌ها بود چرا که این مسئله در روند آموزش کودکان در دوره دبستان بسیار مهم تلقی می‌شود.

 

واقعی اظهار کرد: در سال جاری شعار هفته شوراها «نگاه ملی، تحول منطقه‌ای در آموزش» است و امیدواریم همچنان شوراها به نقش تأثیرگذار خود ادامه دهند.

 

وی بیان‌کرد: تقاضای تأمین اعتبار خاص از استانداری در باره تجلیل از شوراهای فعال و برتر در حوزه آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی و همچنین تجلیل از یک مدرسه هیئت امنایی نمونه را داریم چرا که تشویق این مجموعه‌ها بسیار تأثیرگذار است.

بیشتر بخوانید   ترانزیت کالا از خراسان جنوبی 40 درصد افزایش یافت

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی ادامه‌داد: زمانی که طرح ساختمان جدید اداره کل آموزش و پرورش ریخته شده چارت سازمانی ما ۱۸۵ نفر بود ولی در حال حاضر به حدود ۲۳۰ نفر رسیده است که در این زمینه باید تدبیری اندیشید.

منبع:مهر

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها