پیشرفت چشمگیر خدمات گازرسانی در استان خراسان جنوبی

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به شتاب گازرساني در بخشهاي مختلف در استان گفت: تا پايان سالجاري تعداد روستاهاي گازدار به ۷۶۰ مورد و صنايع گازدار به ۱۳۵۳ مورد بالغ خواهد گرديد ضمن اينكه كليه شهرهاي استان از اين نعمت خدادادي بهره مند هستند

به گزارش “پیام خاوران “ ، سید محمود هاشمی با اعلام این خبر اظهار داشت: خدمت رسانی و آسایش مردم سر لوحه فعالیت های شرکت گاز استان است و طی دو سال اخیر سرعت خدمت رسانی به مردم استان افزایش چشمگیری داشته است.

 

وی با بیان اینکه سال گذشته با گازرسانی به شهرهای نهبندان ، شوسف ، درح و دیهوک همه شهرهای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند افزود با اتمام گازرسانی به شهرها تمام توان خود را صرف گازرسانی به روستاها و صنایع و توسعه زيرساختهاي شهري کردیم .

 

هاشمی اظهار داشت: در بخش گازرسانی به روستاها کار مضاعف و جهادی طی دو سال اخیر انجام شده به نحوي که تنها در سال گذشته تعداد ۲۰۰ روستا گازدار شد که این حجم گازرسانی ۷ برابر میانگین سنوات گذشته مي باشد همچنين پیش بینی می گردد تعداد ۲۷۰ روستا نيز در سالجاري گازدار شود. مقايسه ۲۹۰ روستاي گازدار طي عمر ۱۱ ساله شركت منتهي به ابتداي سال ۹۷ ، نسبت به ۴۷۰ روستاي گازدارشده صرفاً در دو سال اخير مبين رشد فزاينده اقدامات در حوزه گازرساني به روستاها بوده است .

 

وی بیان کرد این روند رو به رشد را در بخش صنعتی نیز شاهد بودیم بطوریکه تنها در سال گذشته تعداد ۴۹۱ واحدهاي صنعتي از نعمت گاز بهره مند شده كه اين تعداد صنعت تقريبا برابر مجموع صنايع گازدار طي ۱۱ سال گذشته مي باشد . ضمن اينكه اميدواريم ۳۵۴ واحد صنعتی نيز طي سال جاری گازدار شود . بنابراين تا پايان سالجاري مجموعاً تعداد ۱۳۵۳ واحد صنعتي توليدي و خدماتي از نعمت گاز طبيعي بهره مند خواهند گرديد .

بیشتر بخوانید   کشاورزان و عشایر خراسان جنوبی در خشکسالی 20ساله بیشترین ضربه را متحمل شده اند

 

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی یاد آور شد این حجم گازرسانی در بخش صنعتي و روستايي موجب رونق صنعت و در روستاها موجب رضایت مردم و آسایش آنها مخصوصا در روزهای سرد زمستان شده است و امیدواریم در آینده ای نزدیک همه روستاهاي داراي قابليت گازرساني را از این نعمت پاک و خدادادی بهره مند سازیم .

 

بدون شك اين جهش گازرساني در دو سال اخير نتيجه حمایتهای مستمر شرکت ملی گاز ایران و تزريق به موقع منابع مالي ، تلاش بی وقفه کارکنان خدوم ، متعهد و خستگي ناپذير شرکت گاز خراسان جنوبی و همكاريهاي كليه مسئولان استاني و شهرستاني ، معاونان استاندار و بويژه شخص استاندار بوده كه توانسته ايم اين نعمت الهي را تقديم صاحبان صنايع و اهالي پرتلاش روستاهاي استان كنيم .

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها