ملت ایران بزرگترین ملت در زمینه استکبار شناسی است/ایران با تهدیدهای آمریکا از پای در نمی آید

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه سردار سلیمانی در قلب ملت ایران وجبهه مقاومت است گفت: ملت ایران بزرگترین ملت در زمینه استکبار شناسی است وتهدیدها وتحریمهای دشمن ما را از پای در نمی‌آورد.

به گزارش  پایگاه خبری “پیام خاوران ” حجت الاسلام سیدمحمد باقر عبادی در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره  به اینکه همان طور که بدن به غذا نیاز دارد روح هم به غذا نیاز دارد اما اینکه غذای روح از چه طریقی تامین شود بسیار مهم است اظهار داشت: نباید از جبهه کفر گرا بگیریم، سخنان منافقان را نباید گوش دهیم بلکه همواره باید مانند سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی پشت سر ولی فقیه جامعه حرکت کنیم.

وی با اشاره به مناسبتهای هفته و سالروز شهادت شهید نواب صفوی افزود: در جریان انقلاب ما شهدای گرانقدری مانند شهید نواب صفوی کم نداریم اما باید حواسمان جمع باشد و راه شهدا را ادامه دهیم.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به سیل در استان سیستان بلوچستان و کرمان گفت: باید وقتی درهرگوشه از کشور مشکلی پیش می‌آید به فریاد یکدیگر برسیم همان طور که در ماجرای سیل سیستان بلوچستان گروه‌های زیادی از جوانان خود جوش در قالب اردوهای جهادی عازم شده اند وجریان همدلی دیده می‌شود.

عبادی با بیان اینکه در جریان اتفاقاتی مانند سیل و زلزله ، سپاه، ارتش نیروهای مسلح به کمک مردم می‌شتابند که این به برکت انقلاب است چرا که در زمان زلزله طبس که در رژیم شاهنشاهی رخ داد اما در آن زمان خبری از کمک نبود و رژیم شاهنشاهی هیچ کمکی  نکرد.

وی روز غزه را از دیگر مناسبتهای هفته دانست وبیان داشت: فلسطینی های مظلوم در قالب اردوگاه‌ در غزه جمع هستند و اینها در واقع خاکریز جبهه مقاومت اند زیرا رژیم اشغاگر قدس در یک برهه از زمان بیروت و نیمی از لبنان را تصرف کرد که اگر حزب الله لبنان نبود تاکنون لبنان وبیروت را هم تصرف کرده بودند  و این سردار حاج قاسم سلیمانی بود که بارها به فلسطین سفر کرد آنها را تاکتیک نظامی یاد داد و امروز حزب الله آنقدر قوی شده که رژیم آدم کش اسرائیل با او آتش بس می‌کند.

بیشتر بخوانید   بهره گیری از فیوضات و فضیلت شبهای قدر بالاترین عبادت است

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه سردار سلیمانی تا ابد در قلب همه ما مردم وملت باقی می‌ماندگفت: او در زمان جنگ تحمیلی فرمانده لشکر ثارالله بود و رشادتهای زیادی داشت و بعد از جنگ هم در زمانی که اشرار ناامنی در داخل کشور راه انداخته بودند وارد عمل شد در زمانی که داعش تلاش کرد سوریه،عراق را تصرف و بعد از ان ایران وافغانستان جزو تصرفات خود کند این فرمانده شجاع خود در دل منطقه حاضر شد ودست داعش را قطع کرد.

عبادی با بیان اینکه سپاه وحاج قاسم سلیمانی در برابرداعش مقاومت و ایستادگی کردند افزود: او در قلب ملت ایران و جبهه مقاومت است، در دورانی که امریکا تهدیدهای فراوانی برای ما با تشکیل گروه های داعش ایجادکرد سپهبد شهید سلیمانی در میدان مبارزه با استکبار جهانی جانانه ایستاد .

وی ادامه داد:در مراسم تشییع باشکوهش شاهد بودیم  جمعیت میلیونی حضور یافتند این موج را تنها اخلاص سردار سلیمانی ایجاد کرد و ترامپ و اروپاییها از حضور میلیونی ملت غیور و شهیدپرور جمهوری اسلامی ایران از ترس به خود لرزیدند.

امام جمعه موقت بیرجند با قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای سیل محکمی که به امریکا در پایگاه نظامی عین الاسد زد، گفت: امروز امریکا با دروغگویی می خواهد که ایران کشوری عادی باشد اما یادمان نمی رود که چه بلایی بر سر دولت مصدق، کشورهای مصر و لیبی آوردید ما چطور به وعده آمریکا اعتماد کنیم درحالی که به توافق های گذشته خود همچون برجام پایبند نبودند .

عبادی ادامه داد: آمریکا  شعار آزادی بیان را هم به دروغ مطرح کرده‌اند و صفحات اینستاگرام و توییتر انقلابی از جمله صفحه خودم و نماینده ولی فقیه و جوانان انقلابی را بستند در حالی که  ملت ایران اسلامی بزرگترین ملت در زمینه استکبارشناسی است، دشمنان حتی پست های توئیت و اینستاگرامی راکه برخلاف منافع آنان باشد، می بندند ما به کدام شعار و پیمان امریکا و اروپاییها دل ببندیم بنابراین هیچ راهی جزء مقاومت نداریم.

بیشتر بخوانید   منافقین و غرب گرایان به دنبال ایجاد فتنه و آشوب در کشور هستند

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی با تهدیدهای آمریکا از پای درنخواهد آمد و به فضل الهی مقتدرانه به پیش خواهیم رفت گفت: با ولایت مداری به وظایف خودعمل کنیم و هیچ نگرانی برای آینده نداشته باشیم، باید پشت سرولایت فقیه حرکت کنیم و آینده جبهه حق روشن است.

عبادی به سقوط هواپیمای اوکراینی و شهادت جمعی از هموطنان اشاره کردوگفت: باید این اشتباه فردی در پدافند با هماهنگی سریعتر اطلاع رسانی می شد تا منافقان داخلی و سران کفر که از حضور حماسی مردم در تشییع شهیدسلیمانی ترسیده بودند با سوء استفاده از این عدم هماهنگی در اطلاع رسانی رخنه ایجاد نکنند.

وی به حضور سفیر روباه پیرانگلیس به بهانه عزاداری و روشن کردن شمع برای جانباختگان هواپیمای اوکراینی در تجمعات غیرقانونی اشاره کرد و افزود: انگلیس چندبار برای ۲۹۰ نفر از جانباختگان هواپیمایی که امریکا سرنگون کرد عزاداری و شمع روشن کرده است.

در انتخابات حواسمان به شاخصه ها باشد

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی هم که سخنران پیش از خطبه  در بیرجند بود اظهار داشت:درحال حاضر مهم ترین برنامه در نظام سیاسی انتخابات است و بزرگترین مسئله این است که رهبری  نمی‌توانند به آن اشاره کنند اما وقتی می‌ گویندبه شاخص ها رای دهید حجت برما تمام است.

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم هم بیان فرموده است که امانت را به هرکسی نسپارید افزود: در انتخابات و نوشتن نام در برگه رای حواسمان به شاخصه‌ها باشد.

وی با بیان اینه خون حاج قاسم سلیمانی ولایت مداری را در دنیا تکان داد افزود: اینکه در چند شهرستان در خراسان جنوبی  برخی مردم بیان کنند نماینده مجلس باید از شهرستان ما باشد این کدام صفت از مومنان خدا است؟.

بیشتر بخوانید   قهرمانی،مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری خراسان جنوبی شد

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: انرژی که ولی امر مسلمین جهان در اداره جامعه گرفته می‌شود بیش از انرژی که ولی امر مسلمین برای امور خارج کشور صرف می‌کند است و گرفتاریهایی که داریم از عدم ولایت است و این امر بیشتر از دشمنی‌های دشمن است.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها