افزایش ۱۰۰هزارتومانی قیمت برای هر حلقه تایر بایاس وانتی

با تصویب ستاد تنظیم بازار ۷، قیمت تایرهای بایاس وانتی اصلاح و از امروز توسط تایرسازان داخلی اجرایی می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران “،با تصویب ستاد تنظیم بازار ۷، قیمت تایرهای بایاس وانتی اصلاح و از امروز توسط تایرسازان داخلی اجرایی می‌شود.

پیش از این نیز تایرسازان داخلی تولید تایرهای بایاس به‌ویژه انواع وانتی با نرخ مصوب فعلی را زیان‌ده اعلام کرده بودند و همین موضوع باعث شد اصلاح قیمت‌ها در دستورکار ستاد تنظیم بازار قرار بگیرد.

حال بعد از گذشت چندماه کار کارشناسی،‌ محمدرضا گنجی، رئیس انجمن صنعت تایر ایران با اعلام این خبر که با تصویب ستاد تنظیم بازار و تایید سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از امروز قیمت هر حلقه تایر وانتی بایاس تولید داخل ۱۰۰هزار تومان افزایش خواهد یافت، گفت:  قیمت‌های جدید در سایت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان بارگذاری شده است و از امروز اجرایی خواهد شد.

به‌گفته رئیس انجمن صنعت تایر ایران چهار سایز شامل این اصلاح قیمت خواهد شد. سایزهای ۷۰۰/۱۶ ،‌۷۵۰/۱۶،‌۸/۲۵/۱۶ و ۶/۵۰/۱۴ ازجمله این سایزها هستند و از امروز با افزایش ۱۰۰هزار تومانی برای هر حلقه توسط تایرسازان به فروش می‌رسند.

وی با تاکید بر اینکه اصلاح قیمت صورت‌گرفته توسط ستاد تنظیم بازار کاملا کارشناسی و درجهت حمایت از تولید داخلی بوده است گفت: متاسفانه پیش از این تایرسازان با زیان این سایزها را تولید می‌کردند و به همین دلیل در برخی موارد بازار با کمبودهایی مواجه بود که با تغییرات ایجادشده در قیمت‌ها از این پس بازار به تعادل خواهد رسید.

منبع:اخبار خودرو

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   باند قاچاق عتیقه در خراسان جنوبی متلاشی شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها