برگزاری اولین رویداد رقابتی تولید محتوای فضای مجازی در خراسان جنوبی

مدیر مرکز تولید نشر دیجیتال انقلاب اسلامی استان خراسان جنوبی گفت: نخستین رویداد رقابتی تولید محتوای فضای مجازی از صبح روز چهار شنبه ۲ بهمن ماه ۹۸ با حضور گسترده فعالان این عرصه در بیرجند آغاز می‌شود.

محمدرضا براتی در گفتگو با خبرنگار پیام خاوران  از برگزاری نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان خبر داد و اظهار داشت: این رویداد در سه محور پویانمایی (انیمیشن کوتاه، موشن‌گرافیک، انیمیشن کات اوت، کمیک موشن و استاپ موشن)، بازی و نرم‌افزار ویژه تلفن همراه (بازی و اپلیکیشن موبایل) برگزار می‌شود.

 

وی مهلت ثبت نام نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج را یکم بهمن‌ماه دانست و افزود: زمان برگزاری این رویداد نیز دوم تا چهارم بهمن‌ماه است.

 

مسئول مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی خراسان جنوبی عنوان کرد: شرکت‌کنندگان در مدت زمان ۴۸ ساعت در زمینه تولید محصولات مذکور به رقابت می‌پردازند تا هر یک بهترین محصولات را از نقطه نظر فنی و محتوایی تولید کنند.

 

وی بیان کرد: در بحث داوری این رویداد نیز با آغاز این برنامه آیین‌نامه‌های داوری و موارد خطا به شرکت‌کنندگان ابلاغ و شرکت‌کنندگان ملزم به رعایت قوانین فنی، هنری، محتوایی و تشکیلاتی -انضباطی رزمایش می‌شوند.

 

براتی گفت: بر اساس قوانین اعم از تخصصی یا عمومی برگزیدگان مسابقات اعلام می‌شوند و این برگزیدگان مجوز حضور در دومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج که در تهران برگزار می‌شود را دریافت می‌کنند.

 

مسئول مرکز تولید و نشر دیجیتال خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه تیم‌های شرکت‌کننده در هر رشته حداکثر پنج و حداقل سه نفر باید باشند تصریح کرد: از آنجا که شرکت‌کنندگان باید به‌صورت تیمی معرفی شوند از حضور انفرادی اشخاص جلوگیری می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه اسامی متقاضیان باید به‌صورت تیم تخصصی و در قالب یک لیست واحد برای دبیرخانه ارسال شود خاطرنشان کرد: این اطلاعات شامل اطلاعات تخصصی، تکنیک، نرم‌افزار کاربردی مورد استفاده و یا زبان تخصصی برنامه‌نویسی است که باید به صورت نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره ملی، رشته، سِمت در تیم، تخصص فنی قید شود.

بیشتر بخوانید   پیشرفت و سازندگی کشور با ناامنی دشمنان متوقف نمی شود

 

مسئول مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: در پایان نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور مسئولان سازمان بسیج مستضعفین و سازمان فضای مجازی بسیج از برگزیدگان تقدیر به‌عمل می‌آید و منتخبان راهی مرحله کشوری می‌شوند.

 

براتی به فعالیت مرکز متنا اشاره و تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲ هزار اثر توسط این مرکز تولید شده است.

 

وی اعلام کرد: مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی(متنا) با هدف ساماندهی، آموزش و ارتقای سطح توانمندی جوانان و علاقه‌مندان به حوزه تولیدات رسانه‌ای در فضای مجازی اعم از پویانمایی، بازی‌های ویدئویی و تولیدات تصویری تأسیس شده است.

 

براتی با بیان اینکه بخش عمده اقدامات(متنا) در حوزه فضای مجازی پویانمایی است که جامعه هدف زیادی هم دارد، عنوان کرد: رویکرد فعالیت در مرکز متنای خراسان‌جنوبی تولیدات تصویری و کلیپ‌های کوتاه، پویانمایی و جلوه‌های ویژه با رویکرد انتشاردر شبکه‌های مختلف فضای مجازی است.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها