پاداش برای مشترکان برق و گاز خراسان جنوبی باصرفه جویی درمصرف

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی از پرداخت پاداش به مشترکانی که مصرف برق و گاز خود را در این استان کاهش دهند خبر داد.

مهندس مهدی دادگر در گفت وگو با خبرنگار “پیام خاوران “ با بیان اینکه  اين اقدام توسط وزارتخانه هاي نفت و نيرو براي ترويج مصرف بهينه گاز و برق مشتركان صورت گرفته است اظهار داشت: طرح پرداخت پاداش خوش مصرفي به مشتركان به دليل سرماي هوا و افزايش مصرف انرژي در كشور اجرايي مي شود.

 

وی با تاکید بر اینکه مشترکانی که نسبت به دوره مشابه قبل، مصرف برق و گاز خود را کاهش دهند مشمول پرداخت پاداش خوش مصرفی خواهند شد افزود: با توجه به برودت هوا و نیاز به صرفه جویی در مصرف انرژی لازم است مشترکان برق و گاز مشارکت فعالانه ای در این طرح داشته باشند.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی با بیان اینکه بخش عمده سوخت نیروگاه ها از گاز طبیعی است خاطر نشان کرد: به منظور افزایش پایداری شبکه و جلوگیری از قطع برق، مشترکان گرامی نسبت به کاهش ۲۰ درصدی مصرف برق و گاز از امروز تا دو هفته آینده همکاری کنند.

 

دادگر با تاکید بر اینکه مصرف عمده سوخت نیروگاه های کشور از گاز طبیعی می باشد بیان داشت: با مصرف صحیح برق می توان در مصرف گاز نیز صرفه جویی کرد.

 

وی به راههای ساده صرفه جویی و مدیریت مصرف برق و انرژی اشاده کرد و افزود: استفاده بیشتر از نور طبیعی، خاموش کردن لامپ های اضافی، تنظیم سیستم های گرمایشی در دمای آسایش و جلوگیری از هدررفت انرژی از جمله اقدامات و راهکارهای صرفه جویی در مصرف برق و انرژی است.

 

بیشتر بخوانید   ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نوردرخراسان جنوبی آغازشد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی در پایان از مشترکان برق و گازخواست با انجام راهکارهای مدیریت مصرف انرژی علاوه بر صرفه جویی ، صنعت برق  را در ارائه خدمات به کلیه هم میهنان عزیزمان در جای جای ایران عزیز اسلامی یاری رسانند.

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها