همزمان با دهه فجر ۲۵ پروژه ورزشی در خراسان جنوبی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

معاون ورزش و جوانان خراسان جنوبی از افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۵ پروژه ورزشی در دهه فجر امسال در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۰ پروژه افتتاح و ۵ پروژه ورزشی کلنگ‌زنی خواهد شد.

به گزارش “پیام خاوران” ، در آستانه ۴۱‌ امین سال انقلاب و نخستین سال از دهه پنجم انقلاب قرار داریم و شعار محوری دهه فجر امسال «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» است.

 

به مناسبت دهه فجر برنامه‌های مختلفی توسط دستگاه‌های اجرایی پیش بینی شده که در طول دهه فجر برگزار می‌شود.

 

محسن قطبی، سرپرست معاون توسعه امور ورزش سازمان ورزش و جوانان خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: امسال فجر ۴۱ را جشن خواهیم گرفت و در طول چهل سال گذشته اتفاقات خوبی در حوزه زیرساخت‌ها در استان اتفاق افتاده است.

 

وی با بیان اینکه ابتدای انقلاب اماکن ورزشی انگشت شمار بوده است افزود: به برکت چهل سالگی انقلاب افتخار می‌کنیم در شهرستان نهبندان بیش از ۱۱ مکان ورزشی وجود دارد.

 

سرپرست معاون توسعه امور ورزش سازمان ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال اتفاقات خوبی رخ خواهد داد بیان کرد: یکی دیگر از حوزه‌های ورزش و جوانان حوزه فرهنگی ورزشی است که با بعد ایرانی و اسلامی بهتر و بیشتر دیده شده است.

 

قطبی با بیان اینکه در خراسان جنوبی حدود ۵۰ درصد ورزشکاران سازمان یافته در حوزه بانوان وجود دارد تصریح کرد: با به چرخه درآمدن این اماکن شاهد افزایش بهره‌وری مردم در حوزه زیرساخت‌ها خواهیم بود.

 

وی با بیان اینکه در حوزه ورزش و جوانان برنامه‌های داریم خاطرنشان کرد: ۴ پروژه خیرین ورزش یار به بهره‌برداری می‌‌رسد.

 

سرپرست معاون توسعه امور ورزش سازمان ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سال گذشته مقام دوم کشوری را کسب کرده ایم یادآور شد: در دهه فجر امسال نیز اتفاقات خوبی اتفاق خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید   مسیرهای راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در خراسان‌ جنوبی اعلام شد

 

قطبی با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه‌های دهه فجر اظهار داشت: در دهه فجر امسال سالن ورزشی و چمن مصنوعی دیهشک طبس، سالن ورزشی نوغاب پسکوه با یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، فاز یک سالن تیراندازی مجموعه علوی بیرجند با ۵ میلیارد تومان اعتبار، سالن چند منظوره کریت در طبس با ۲٫۵ میلیارد تومان و سالن چند منظوره روستای خشک با ۲٫۵ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در حوزه برنامه‌های فرهنگی ورزشی بیش از ۲۴۰ برنامه در دهه فجر انجام می‌شود افزود: ۱۵ برنامه در حوزه سازمان‌های مردم نهاد پیش بینی شده است.

 

سرپرست معاون توسعه امور ورزش سازمان ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه در مجموع در دهه فجر امسال ۲۰ پروژه افتتاحی و ۵ پروژه کلنگ‌زنی داریم گفت: بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار در بحث پروژه‌های افتتاحی هزینه شده است.

 

قطبی با اشاره به افتتاح ۱۳ پروژه چمن مصنوعی در شهرستان‌های استان بیان کرد: در دهه دوم اسفندماه امسال رویداد ملی اسکواش در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در مجموع سال گذشته ۷ میلیارد تومان بین هیئت‌های ورزشی توزیع شده است خاطرنشان کرد: همچنین یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بین هیئت‌های ورزشی توزیع شده است.

 

سرپرست معاون توسعه امور ورزش سازمان ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: ۲۰۰ میلیون تومان برای ۲۰ خانه ورزش روستایی اختصاص یافته که دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

 

قطبی خاطرنشان کرد: در بحث سالن ورزشی ۱۵ هزار نفری برنامه ما این است که دفاتر هیئت‌های ورزشی استان در این ورزشگاه مستقر شود و خوابگاه ورزشکاران نیز در این مکان احداث می‌شود.

بیشتر بخوانید   پیوست رسانه‌ای برای فعالیت دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی مدنظر قرار گیرد

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها