راهداری خراسان جنوبی به کمک مناطق سیل زده سیستان شتافت

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اعزام ۴ دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری خراسان جنوبی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان خبرداد.

به گزارش “پیام خاوران “ اسدا… جلال زاده اعلام کرد: با توجه به کمبود ماشین آلات راهداری به منظور بازگشایی معابر و راهها استان سیستان و بلوچستان بر اثر سیل اخیر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تعداد ۴ دستگاه ماشین الات راهداری به این استان اعزام کرد.

وی ادامه داد: این دستگاهها شامل بلدوزر -لودر -کمرشکن و کفی(از هر کدام یک دستگاه) به همراه انندگان مربوطه جهت امداد سانی و بازسازی راههای مواصلاتی تخریب شده ناشی از سیل اخیر از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی به استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) اعزام شدند.

جلال زاده سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی ادامه داد: در زمان شرایط بحرانی وظیفه همگانی بوده که نسبت به کمک رسانی به هموطنان همتی مضاعف انجام دهند.

اسدا… جلال‌زاده در پایان خاطر نشان کرد: مجموعه راهداری وحمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی با تجهیزات ماشین آلات آمادگی کامل برای ورود به بحران ها را دارد و با توجه به وسعت استان و بارندگی ها نیازمند افزایش ماشین آلات راهداری سنگین برای انجام عملیات در زمان بحران است.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها