مصرف بالغ بر یک میلیاردمترمکعب گاز طبیعی درخراسان جنوبی از ابتداي سال تاكنون

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از مصرف بالغ بر یک میلیارد و ۲۱۵ میلیون متر مکعب گاز طبیعی از ابتدای سال جاری تاکنون در سطح استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران “، سید محمود هاشمی با اعلام این خبر اظهار داشت : بخش نیروگاهی در استان با مصرف بیش از ۶۰۴ میلیون و ۷۰۰ هزار متر مکعب گاز طبیعی با ۴۹ درصد بیشترین میزان مصرف گاز طبیعی را به خود اختصاص داده و پس از آن بخش های خانگی ، عمومی و تجاری با مصرف بالغ بر ۳۲۹ میلیون و ۲۳۷ هزار متر مکعب ، ۲۷ درصد میزان مصرف گاز طبیعی را ازابتدای سال جاری تا کنون به خود اختصاص دادند.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی تصریح کرد بخش های حمل و نقل و صنعتی با مصرف ۲۲۳میلیون و ۸۳۰ هزار مترمکعب ، ۱۹ درصد و سیمان قائن نیز با مصرف بیش از ۵۷ میلیون متر مکعب ، ۵ درصد میزان مصرف گاز طبیعی را به خود اختصاص دادند.

وی یاد آور شد با توجه به سرمای هوا مصرف گاز در استان در بخش های خانگی ، عمومی و تجاری ۲۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است .

مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به برودت هوا و افزایش مصرف گاز در سطح کشور گفت از كليه مشترکین در بخشهای خانگی ، عمومی و صنعتی درخواست داریم از هم اكنون جهت پایداری و تامین گاز بويژه در روزهای سرد اخير در مصرف گاز طبیعی به نحو قابل ملاحظه اي صرفه جویی نمایند . همچنين به جهت سرعت بخشي به امر صرفه جويي ، از همه عزيزان تقاضا مي شود نسبت به انتقال اين موضوع در محافل و مجالس و يا از طريق سامانه هاي مجازي و ارتباطي ، با شركت گاز استان همكاري نمايند .

بیشتر بخوانید   امامان جمعه اهل سنت خراسان جنوبی ترور دکتر فخری‌زاده را محکوم کردند

هاشمی با اشاره به اینکه هم اکنون تمامی شهر ها و ۵۶۲ روستا در سطح استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار است بیان کرد : در حال حاضر ۱۰۰ درصد خانوار شهری و ۶۷ درصد خانوار روستایی استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند .

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها