تجمع بزرگ فاطمی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری تجمع بزرگ فاطمی در ایام دهه فجر در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: زنگ فاطمی در بیش از ۱۰۰ مدرسه خراسان جنوبی نواخته می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران”، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی سلم‌آبادی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: باید شکرگزار انقلاب باشیم. در طول ۴۰ سال انقلاب در مقابل انقلاب گروه‌های بزرگی قرار داشته اما در برابر این ماشین انقلاب هرکس تاکنون ایستاده اثری از او باقی نمانده است.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به رشادت‌های شهید سپهبد سلیمانی و جایگاه مردمی ایشان گفت: درحال حاضر رهنمودهای مقام معظم رهبری این انقلاب را حفظ می‌کند و سردار دلها نیز زیر سایه همین رهنمودها رشد کردند.

 

سلم‌آبادی با بیان اینکه اصحاب رسانه وظیفه دارند خبرهای خوب انقلاب را به گوش مردم برسانند خاطرنشان کرد: نخستین فدایی انقلاب و ولایت حضرت زهرا(س) هستند و با الگو گرفتن از این حضرت است که سردار شهید سلیمانی پرورش یافت.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری تجمع بزرگ فاطمی به مناسبت دهه فجر و ایام فاطمیه، برگزاری زنگ فاطمی در ۱۰۰ مدرسه استان، فضاسازی محیط، تبیین دستاوردهای انقلاب از جمله برنامه‌های دهه فجر کارگروه قرآن، هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی است.

 

سلم‌آبادی شرکت پرشور در مراسم دهه فجر، اعزام  ۶۰۰ طلبه از قم، مشهد مقدس و بیرجند در روستاهای مرزی، برگزاری ۱۳۰ گفتمان دینی با موضوع دهه فجر، ختم یک میلیون قرآن توسط دارالقرآن برای هدیه به شهدای حرم و  تاسیس دارالقرآن شهید سلیمانی در یکی از شهرستان‌ها را از دیگر برنامه عنوان کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه سبک زندگی قرآنی در دهه فجر، برگزاری محفل قرآنی به نام شهید انقلاب و شهدای حرم در سطح استان، سرکشی از خانواده شهدای حرم اول انقلاب و شهدای اهل سنت و برپایی ایستگاه‌های صلواتی از جمله برنامه‌های این کارگروه در دهه فجر امسال است.

بیشتر بخوانید   فرهنگسرای بزرگ شهرداری بیرجند دهه فجر افتتاح می‌شود

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی، برگزاری گفتمان دینی در خوابگاه دانشجویان و دانش آموزان، همایش بانوان انقلابی در دهه فجر برپایی نمایشگاه انقلاب در مدارس ملاصدرا و فعال سازی مساجد غیرفعال از جمله برنامه‌های دهه فجر کارگروه قرآن، هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها