بهترین ارتباط بین بخش دولتی و خصوصی خراسان جنوبی وجود دارد

معاون امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به وجود پتانسیل های ویژه در راستای همکاری های ویژه بین بخش دولتی و خصوصی استان، بهترین و بیشترین ارتباط بین این دو بخش وجود دارد.

به گزارش “پیام خاوران “، مشیرالحق عابدی دوشنبه شب در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان اظهار داشت: با توجه به تأکیدات استاندار خراسان جنوبی در رابطه با ارتباط گیری با استان‌های مجاور دیدارهایی در استان سیستان و بلوچستان و یزد انجام شد.

 

وی بیان کرد: یکی از مواردی که در استان سیستان و بلوچستان مطرح شد، استفاده از پتانسیل مرز مشترک استان سیستان و بلوچستان با کشور پاکستان بود.

 

معاون امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: در همین راستا جلساتی با استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی در خصوص ایجاد کمیته مشترک همکاری‌هایی بین این سه استان و کشور پاکستان برگزار شد که میدان داری موضوع به اتاق بازرگانی ایران در سه استان داده شده است.

 

عابدی با بیان اینکه کلیات سند جامع همکاری این سه استان و کشور پاکستان با همکاری دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی تهیه شده است، بیان داشت: این سند در نهایت به صورت جامع با حضور استانداران سه استان رونمایی خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: در جلسه امشب مواضع مرتبط با همکاری مشترک استان خراسان جنوبی با دو استان دیگر کلید خورد که هدف مشترک همه اینها توسعه مبادلات تجاری استان با کشور پاکستان است.

 

معاون امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه باید از همراهی‌های ایجاد شده به سه استان نهایت استفاده انجام شود، افزود: تاکنون نتوانسته ایم از اتحاد استان‌های شرقی در جهت اهداف مشترک استفاده کنیم و اتحاد ایجاد شده فرصتی مغتنم برای دستیابی به این اهداف مشترک است.

بیشتر بخوانید   ضرورت حمایت دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی از سرمایه گذاران بخش خصوصی

 

عابدی با اشاره به ارتباط گیری کمیسیون‌های زیر مجموعه شورا با دستگاه‌های اجرایی و ارائه گزارش عملکرد توسط کمیته‌ها، عنوان داشت: در هر جلسه این شورا یک کمیته اعلام گزارش می‌کند و نقاط ضعف و اشکال در ارتباط گیری و همکاری ۱۰۰ درصدی دستگاه‌های اجرایی در این کمیته‌ها توسط دبیر کمیته بیان می‌شود.

 

وی اضافه کرد: با توجه به وجود پتانسیل‌های ویژه در راستای همکاری‌های ویژه بین بخش دولتی و خصوصی در استان، بهترین و بیشترین ارتباط بین بخش خصوصی و دولتی استان ایجاد شده و بخش خصوصی به معذوریت‌های بخش دولتی کاملاً آگاهی دارد.

منبع:مهر

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها