آزمون سراسری قرآن و عترت در استان خراسان جنوبی برگزار شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی از برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت صبح امروز با شرکت ۳ هزار و ۹۲۰ نفر در این استان خبر داد.

به گزارش“پیام خاوران “، ناصر نبی زاده در بازدید از محل برگزاری این آزمون دردانشگاه آزاد اسلامی بیرجند اظهار داشت: این آزمون در ۱۴ نقطه شهری خراسان جنوبی، در ۴ گروه امتحانی ِ ترجمه و مفاهیم، معارف اهل بیت (علیهم السلام)، حفظ و آموزش‌های الکترونیک و در ۱۶ رشته درحال برگزاری است.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در دو گروه سنی زیر ۱۰ سال و بالای ۱۰ رقابت می‌کنند افزود: شرکت کنندگان گروه سنی زیر ۱۰ سال به صورت شفاهی و تنها در رشته حفظ و شرکت کنندگان گروه سنی بالای ۱۰ سال به صورت کتبی و در ۱۶ رشته رقابت می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی  با اشاره به اینکه ۹۰ درصد شرکت کنندگان در آزمون قرآن و عترت خراسان جنوبی خانم هستندگفت: افرادی که در این آزمون حد نصاب نمره ۷۰ را کسب کنند گواهینامه دریافت می‌کنند و می‌توانند درتمامی مؤسسات قرآنی فعالیت کنند.

نبی زاده بیان کرد: برگزیدگان این آزمون جوایز نقدی و افرادی که نمره بالای ۹۰ کسب کنند علاوه بر جوایز نقدی و گواهینامه، لوح تقدیر دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   500ميليارد تومان برای تجهيز،بازسازي و ساخت مدارس عشايری اختصاص می یابد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها