نوید روزهای خوش برای شهرستان درمیان

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم استان با وجود همه محرومیت ها همیشه پای نظام وانقلاب ایستاده و حضور و مشارکت دارند گفت: خدمت رسانی به نقاط محروم و محرومیت زدایی از مهم ترین برنامه هايي است که در حال حاضر در خراسان جنوبی در حال اجرا است.

به گزارش ” پیام خاوران “، محمد صادق معتمدیان امشب در دیدار رئیس بنیاد مستضعفان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  با قدردانی از زحمات  سید پرویز فتاح در دوران تصدی مسئولیت در کمیته امداد اظهارداشت: در سال گذشته یکی از اقدامات بسیار خوب کمیته امداد  در خراسان جنوبی همراهی و احداث واحد مسکونی برای محرومان است و یکی ازموضوعات که  ما هم دنبال کردیم ساماندهی خدمت  به مناطق محروم استان خراسان جنوبی  است.

وی با بیان اینکه درچهل سال گذشته خدمات ارزشمندی در خراسان جنوبی توسط دولتها ونهادهای حاکمیتی رقم خورده تا  از محرومیت خارج شود افزود: درحوزه برق رسانی به مناطق کمتر توسعه یافته ومرزی  گام هايي برداشته شده ودرحال حاضر  همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار ازنعمت برق برخوردارهستند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: دولت و نظام نهضت گاز رسانی را در کشور و در استانها آغاز کرده که در این راستا در خراسان جنوبی هم گام هايي برداشته شده  و در این دولت تلاش شده  تا پایان سال آینده همه روستاهای بالای  ۲۰ خانوار  در خراسان جنوبی گاز دار شوند.

معتمدیان با بیان اینکه امسال ۶هزار کیلومتر جاده روستایی در خراسان جنوبی انجام  شده است افزود: ازدیگر خدمات به مردم و روستاها آبرساني در استان است و خراسان جنوبی جزو کم تراکم ترین استان ها است هرچند مشکل آبرساني همچنان   وجود دارد اما تاکنون  خدمات شایسته ای انجام شده است.

وی با بیان اینکه درستاد محرومیت زدایی تمرکز ما به مناطق محروم بوده است بیان کرد: امسال با حضور معاون اول رئیس جمهور تفاهم نامه در راستای محرومیت زدایی منعقد گردید و کمیته امداد مسئولیت محرومیت زدایی را پذیرفت و این طرح در حال اجرا است  که شروع خوبی در حوزه اجرایی واشتغالزایی است.

بیشتر بخوانید   رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خبر داد: ابتلای 2 مورد محتمل به کرونای انگلیسی در استان

استاندار خراسان جنوبی گفت: شهرستان درمیان یکی ازشهرستانهاي مرزی ومحروم استان است که فردا با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور جلسه شورای اداری را در اين شهرستان برگزار می کنیم تا برنامه های در راستای محرومیت زدایی اجرایی شود.

معتمدیان  افزود: خراسان جنوبی  بالاترین مشارکت مردم را در صحنه های مختلف از جمله انتخابات دارد مردم با وجود محرومیت ها  همیشه پای نظام انقلاب ایستاده و حضور و مشارکت دارند.

انتهای پیام

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها