روایت فتاح از توجه مقام معظم رهبری به نقاط محروم؛ رهبری ما را به توجه بیشتر به نهبندان سفارش کردند

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما ارادت خاص و زیادی به آیت الله عبادی داریم که این ارادت قابل کتمان نیست گفت: بارها رهبری ما و چند نفر را به نقاط محروم از جمله توجه به نهبندان و رسیدگی به مردم منطقه سفارش کردند.

به گزارش“پیام خاوران “، سید پرویز فتاح درحاشیه دیدار با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به احداث ده هزار واحد مسکونی در خراسان جنوبی که از سال گذشته آغاز شده است اظهار داشت: سال گذشته آقای نوبخت قبل از سفربه بیرجند با ما دیدار کرد و در این دیدار قرارداد احداث ۵ هزار واحد مسکونی بین بنیادمسکن، کمیته امداد و سازمان برنامه و بودجه مورد پیشنهاد قرارگرفت.

وی افزود: اما ما با مطالعه این قرارداد به نوبخت پیشنهاد کردیم حال که قرار است احداث این واحد ها رقم خورد این میزان به ۱۰هزار واحد برسد ما هم در کمیته امداد آماده به همکاری هستیم که امروز خدا را شاکریم این موضوع درخراسان جنوبی رقم خورده است.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ضمن ارادت به خراسان جنوبی و مردم این استان افزود: ما به استان خراسان جنوبی علاقه مند هستیم که این علاقه مندی به جهت مردم است، این مردم برای نظام سبب خیر و برکت  هستند و هرجا که نیاز بوده مردم پای کار بوده اند.

فتاح افزود: بنده بارها از مقام معظم رهبری چند بار شنیدم که به ما و دیگر افراد سفارش نهبندان و رسیدگی به مردم منطقه را داشته اند و این نشان می دهد با وجود دغدغه زیاد مقام معظم رهبری اما حواس ایشان به همه نقاط و مردم است.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما ارادت زیادی به آیت الله عبادی داریم افزود:  ارادتی که به ایشان دارم نمی توانم کتمان کنم .

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید   شکوه نماز عید سعید فطر در خراسان جنوبی به روایت تصویر
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها