۲۲ بهمن میعادگاه کویرنشینان انقلابی/سلیمانی وار به خیابان می رویم

 خراسان جنوبی ۲۲ بهمن سال جاری میعادگاه کویرنشینان انقلابی بوده و آبستن حماسه ای بزرگ خواهد بود چراکه مردم معتقدند سلیمانی وار به خیابان ها می روند و فریاد خشم بر سر دشمن می کوبند.

خبرگزاری “پیام خاوران “  انقلاب، از جمله واژه‌هایی است که دنیایی پر از حرف داشته و نعمت‌های زیادی را برای مردم به ارمغان آورده است. گرچه این واژه پر رمز و راز به ظاهر تنها کلمه‌ای بیش نیست اما عالمی را دگرگون کرده و دشمن را از دست درازی به اسلام، دور کرده است.

 

قبل از سال ۵۷ بود که ظلم و فساد طاغوت بیداد می‌کرد. مستشاران آمریکایی در ایران یکه تازی داشتند و مردم مظلوم کشورمان روزهای سختی را پشت سر می‌گذاشتند.

 

۲۲ بهمن ۱۳۵۷، پایه‌های نظام پوسیده ستمشاهی فرو ریخت و ریشه‌های فاسد دودمان سیاه پهلوی از این کشور اسلامی کنده شد. مبارزه پانزده ساله ملت مسلمان ایران به رهبری امام خمینی (ره) به ثمر رسید و با سرنگونی نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران پیروز شد.

 

امروز با گذشت سال‌ها از این روز بزرگ بویی از ظلم در ایران به مشام نمی‌رسد و ۲۲ بهمن هر سال کوچه پس کوچه و خیابان‌های کشور بوی قدیمی یاس می‌گیرد.

 

اگرچه دشمن هم در طول این سال‌ها تلاش‌های زیادی برای براندازی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی داشت. توطئه‌هایی که در قالب‌هایی اعم از جنگ هشت ساله، ترور شخصیت‌های بزرگ ایرانی، جنگ فرهنگی و جنگ اقتصادی بر مردم ایران تحمیل شده و هنوز ادامه دارد.

 

۲۲ بهمن هر سال مردم به خیابان‌ها می‌روند و با شعارهای کوبنده‌ای جنایت‌ها و توطئه‌های دشمن را محکوم می‌کنند. به خیابان‌ها می‌روند تا بگویند نظام اسلامی متشکل از رهبری مقتدر و مردمانی انقلابی بوده که اجازه نخواهند داد دست دشمن به خاک وطن شأن برسد.

 

امسال هم مردم خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی، ۲۲ بهمنی متفاوت با دیگر سال‌ها خلق خواهند چراکه با نه تنها به دنبال نشان دادن خشم خود از استکبار هستند بلکه دل‌هایشان داغدار سرداری بوده که چهل روز پیش آسمانی شد.

 

حماسه‌ای بزرگ خلق خواهیم کرد

یک شهروند بیرجندی بیان کرد: طی چهل سالی که از عمر پر برکت نظام اسلامی می‌گذرد، همواره پشتوانه مردمی بزرگترین امتیاز و افتخار این نظام محسوب شده که محاسبات معاندان نظام و سران مستکبر جهان را به چالش کشیده است.

بیشتر بخوانید   سیل و سرما میهمان نوروز ۹۹ در خراسان جنوبی است

 

محمد رضا اشرفی ادامه داد: این پشتوانه مردمی چه در دفاع مقدس، چه در پای صندوق‌های رأی و چه در مناسبت‌هایی همچون ۲۲ بهمن، ضامن بقای انقلاب و بسط و گسترش آن خواهد بود.

 

وی خطاب به دیگر شهروندان بیان کرد: هموطن گرامی خون شهیدان والامقامی چون سرباز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی ما را فرا می‌خواند تا در مراسم‌هایی اعم از ۲۲ بهمن حماسه‌ای شیرین خلق کنیم.

 

اشرفی با بیان اینکه در ۲۲ بهمن طاغوت‌های جهان با تمام امکاناتشان حضور تک تک ما را رصد خواهند کرد، اظهار کرد: بدون شک کوتاهی ما، بر جسارت شیطانی آنها برای خباثت‌های بیشتر خواهد افزود و همت بلندمان در خلق حماسه‌ای دیگر باری دیگر یاس، ناامیدی، ترس و وحشت را بر آنان مستولی خواهد کرد.

 

این شهروند بیرجندی با بیان اینکه قطعاً در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهم کرد، گفت: حضور ما مانند همیشه شیاطین را به عقب نشینی وادار می‌کند.

 

سلیمانی وار به خیابان‌ها می‌رویم

یکی دیگر از شهروندان با بیان اینکه ما مدیون خون شهدا و مدیون انقلاب هستیم، گفت: هرچه داریم از انقلاب است و برای حمایت از آن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

 

سمیه محمدی با بیان اینکه هر ساله در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنم، افزود: حضور هر ایرانی در چنین مراسم‌هایی ترس را بر اندام دشمن می‌اندازد.

 

وی با اشاره به مصادف شدن اربعین سردار حاج قاسم سلیمانی با ۲۲ بهمن بیان کرد: امسال هر کدام از ایرانی‌ها سلیمانی وار شعار خواهند داد و به یاد این عزیز فریاد خواهیم زد.

 

محمدی افزود: دشمن باید بداند که برایش خون شهید سلیمانی خطرناک‌تر از خودش بوده چراکه امروز سلیمانی های زیادی وجود دارند و برای دفاع از انقلاب همیشه در میدان هستند.

هیچ توطئه‌ای مردم را از انقلاب جدا نمی‌کند

یکی دیگر از شهروندان هم بیان کرد: اقدامات خصمانه آمریکا مانند تحریم‌ها و ترور سردار دل‌هایمان بر اهمیت حضور در راهپیمایی می‌افزاید.

بیشتر بخوانید   هر روز به یک روستا و یک واحد صنعتی در خراسان جنوبی گازرسانی می شود

 

محمد حیدری با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی با شکوه تر از گذشته در این حماسه بزرگ شرکت خواهند کرد، گفت: دشمن باید بداند هیچ توطئه و برنامه‌ای از سمت او نمی‌تواند مردم را از انقلاب جدا کند.

 

وی با بیان اینکه مردم در هر شرایطی دوستدار رهبر و انقلاب هستند، افزود: ۲۲ بهمن باری دیگر دشمن را ناامید خواهیم کرد و سیلی محکمی به او خواهیم زد.

 

حیدری بیان کرد: بدون شک دشمن حتی از مشت گره کرده کودکان ایرانی می‌ترسد چراکه به خوبی می‌داند این کودکان در سایه انقلاب رشد خواهند کرد و سلیمانی های زیادی تربیت خواهد شد.

ملت ایران با تمام مشکلات پای نظام ایستاده است

 

امام جمعه اهل سنت بیرجند هم بیان کرد: از مردم خواستاریم همچون گذشته در راهپیمایی شرکت کنند تا خاری دیگر بر چشم دشمن باشند.

 

مولوی غلام حیدر فاروقی بیان کرد: با توجه به تحریم‌ها و دیگر مشکلاتی که دشمن به وجود آورده است، شرکت مردم در ۲۲ بهمن سال جاری امری ضروری است.

 

وی با بیان اینکه مردم با وجود هر مشکلی انقلاب را رها نمی‌کنند، ادامه داد: دشمن باید بفهمد که ملت ایران با وجود تمام مسائل اقتصادی پای نظام ایستاده‌اند و کشور خود را دوست دارند.

 

مولوی فاروقی بیان کرد: برادران اهل سنت شرکت در راهپیمایی را بر خود وظیفه می‌دانند و هیچ نقطه ضعفی به دست دشمن نخواهند داد.

 

شرکت در راهپیمایی به منظور شرکت در سرنوشت انقلاب است

 

امام جمعه فردوس  بیان کرد: ۲۲ بهمن ماه نیاز به دعوت از مردم ندارد چراکه مردم غیور و انقلابی قطعه در این مراسم حماسه خلق می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام محمد رضا بابایی با بیان اینکه در سال جاری با توجه به مسائل پیش آمده در جهان اسلام، ضرورت شرکت در راهپیمایی بیشتر احساس می‌شود، افزود: زیاده طلبی آمریکا و اسرائیل، مراسم چهلم سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، وادادگی برخی کشورها به طرف اسرائیل و آمریکا بر حضور مردم می‌افزاید.

 

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی را به منظور شرکت در سرنوشت انقلاب می‌دانیم، اظهار کرد: انقلاب یادگار امام (ره) بوده که امیدواریم همه در این روز برای خلق حماسه‌ای دیگر به میدان آیند.

بیشتر بخوانید    اطلس و نقشه ایزوکرونیک کشور در دانشگاه بیرجند تهیه شد

 

حجت‌الاسلام بابایی با اشاره به هراس دشمن از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت: بنا به فرمایش رهبری، پشتوانه مردمی انقلاب باعث امنیت پایدار کشور است.

 

وی با بیان اینکه هرچه حضور مردم بیشتر باشد، استحکام نظام و امنیت نظام بیشتر می‌شود، افزود: خوشبختانه مردم بصیرت کافی پیدا کردند و در این صحنه‌ها هم وظیفه دینی و ملی خود را انجام خواهند داد.

 

امام جمعه فردوس با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس بیان کرد: امید است مردم بدون مسائل حزبی و گروهی به شخص اصلح رأی دهند تا مجلسی در طراز انقلاب اسلامی تشکیل شود.

 

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۰۰ نقطه از استان

حجت‌الاسلام احمد ملایی بیان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری در ۱۰۰ نقطه از روستاهای پرجمعیت، بخش‌ها و شهرهای استان برگزار می‌شود.

 

وی شروع مراسم راهپیمایی در مرکز استان را ۹ صبح اعلام کرد و افزود: میدان شهدا، خیابان شهدا، میدان ابوذر، خیابان ارتش، خیابان پاسداران و میدان قدس مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در بیرجند خواهد بود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: در شب ۲۱ بهمن، مراسمی محوری از طرف نیروهای مسلح و اماکن مقدسه ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در امامزادگان باقریه بیرجند برگزار می‌شود که پایان مراسم همراه با گلبانگ الله اکبر و نورافشانی است.

 

حجت‌الاسلام ملایی بیان کرد: سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران ویژه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهد بود.

 

آری باز هم خواهیم رفت تا با مشت‌های گره کرده فریاد بزنیم و بگوییم راه شهدا و سردار حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد. می‌رویم تا بگوییم مردان و زنان انقلابی در هیچ شرایطی انقلاب، کشور و رهبرشان را تنها نمی‌گذارند و همواره در مسیر انقلاب گام بر می‌دارند

 

منبع:مهر

انتهای پیام /

 

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها