گازرسانی به ۴۵ روستا و ۱۲ واحد صنعتی و آغاز اجرای گازرسانی به ۱۴ روستا در شهرستان خوسف

دردهمین روز از دهه فجر ، پروژه گازرسانی به ۴۵ روستای شهرستان خوسف با سرمایه گذاری ۴۵ میلیارد تومان از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران با حضور معاون سياسي ستانداری، فرماندار خوسف، مدیرعامل شرکت گاز استان افتتاح شد .

به گزارش“پیام خاوران “ به نقل از روابط عمومی شرکت گاز خراسان جنوبی، سید محمود هاشمی در آیین افتتاح این پروژه ها در شهرستان خوسف اظهار داشت: این پروژه در قالب اجرای ۲۶۱ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، احداث ۱۰ ایستگاه تقلیل فشار و نصب ۱۴۹۵ علمک اجرا می‌شود.

‎مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی هزینه اجرای این پروژه را ۴۵ میلیارد تومان برشمرد وگفت: با انجام این پروژه ۱۶۶۲ خانوار روستایی شهرستان خوسف از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

‎وی همچنین از افتتاح پروژه گازرسانی به ۱۲ واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان خوسف خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه ۱۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع ، ۷  ایستگاه اندازه گیری  و ۵ انشعاب گاز اجرا شده است.

‎هاشمی گفت: ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار مورد نیاز این پروژه از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران تامین گردیده است.

‎مدیرعامل شرکت گاز استان در ادامه از آغاز عملیات گازرسانی به ۱۴ روستا در این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه در قالب اجرای ۱۴۹ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، احداث ۳ ایستگاه تقلیل فشار، احداث ۲ ایستگاه حفاظت کاتدیک و نصب ۷۹۰ علمک با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان اجرا می‌شود.

‎هاشمی با اعلام اینکه اعتبار مورد نیاز این پروژه از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران تامین می شود گفت: با انجام این پروژه حدود ۱۰۰۰ خانوار روستایی شهرستان خوسف از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   رشد ۱۱ درصدی مصرف گاز مایع در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها