مکتب حاج قاسم باید معرفی شود

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه فضای مجازی نباید تحت تاثیر امواج قرار گیرد گفت: مکتب حاج قاسم باید معرفی شود چرا که این مکتب اتحاد را رقم زد.

به گزارش “پیام خاوران “ ، سردار علی قاسمی صبح امروز در همایش فعالان فضای مجازی و اختتامیه جشنواره ابوذر ضمن تشکر از حماسه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: در همه شهرستان‌ها و همه اقشار برای سردار سلیمانی جلسات زیادی برگزار کردند جلساتی که نشان داد مردم با جان و دل در این مراسمات شرکت کردند و علاوه بر فضای حقیقی در  فضای مجازی نیز بیشترین کار و تلاش را کردند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: فضای مجازی و رسانه‌ها سربازان خط مقدم هستند و امروز جنگ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی وجود دارد. اما در بین همه این جنگ‌‌ها جنگ فرهنگی اولویت دارد اگرچه در این مقطع ایستادگی در جبهه اقتصادی مد نظر است اما جبهه فرهنگی سرنوشت را تعیین می‌کند.

 

قاسمی با بیان اینکه فرهنگ مکتب حاج قاسم که رهبری از او به عنوان مکتب یاد کرد بسیار با اهمیت است و این مکتب باید معرفی شود افزود: ملت ایران شجاعانه نشان داد پای نظام، انقلاب، آرمان‌ها و مردان بزرگ ایستاده‌اند و بیش از ۵۰ میلیون نفر در مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی شرکت کردند و نشان دادند جبهه مقاومت زنده است.

 

وی ادامه داد: مکتب حاج قاسم اتحاد را رقم زد چراکه لشکر حیدریون، فاطمیون، علویون و زینبیون در کشورهای مختلف تشکیل شد و این مکتب حاج قاسم است که همه را زیر یک پرچم جمع کرد.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) گفت: حاج قاسم با قلب‌ها چه کرد که عراق، افغانستان و دیگر کشورها  همه و همه یکدل و زیر پرچم جبهه مقاومت قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید   تسریع در دوبانده سازی بیرجند- اسدیه و بازگشایی بازارچه مرزی از مهمترین مطالبات مردم درمیان از رئیس جمهور

 

قاسمی با اشاره به مسئله انتخابات بیان کرد: انتخابات قدرت نظام جمهوری اسلامی است. ملت ایران بعد از پیروزی انقلاب در ۳۴ انتخابات حاضر شدند و امروز در هیچ کجا انتخابات واقعی برگزار نمی‌شود چرا که با تقلب و رابطه بازی است. اما در ایران کمتر از ۴۸ ساعت نتیجه انتخابات اعلام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه فضای  مجازی باید حساب شده کار کند و نباید تحت تاثیر موج‌ها قرار گیرد اظهار داشت: در ایام نوروز شاهد ورود مسافران به خراسان جنوبی هستیم و انتظار داریم در فضای مجازی و حقیقی نشر امر به معروف و نهی از منکر رقم خورد و درخواست می‌شود ترویج فرهنگ عمومی اسلامی در سفرها نشر یابد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها