اعلام لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در ۴ حوزه انتخابات خراسان جنوبی

لیست نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خراسان جنوبی در حوزه‌های انتخابیه این استان اعلام شد.

به گزارش ” پیام خاوران “، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان خراسان جنوبی در بیانیه‌ای لیست نهایی کاندیداها در ۴ حوزه‌ انتخابیه این استان را برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

در بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خراسان جنوبی آمده است: پس از مدتها تلاش جمع کثیری از دلسوزان نظام و بررسی جوانب مختلف طبق شیوه نامه ائتلاف، ضمن احترام به تمامی نامزدهای محترمی که دل در گرو اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، حل مشکلات مردم شریف ایران و این منطقه، عزت و سربلندی ایران عزیز در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در داخل و عرصه بین الملل دارند، اسامی نامزدهای شورای ائتلاف در حوزه‌های انتخابیه چهارگانه استان خراسان جنوبی را اعلام می‌نماید.

از امت حزب الله در این حوزه‌ها و سراسر میهن عزیزمان دعوت می‌نماییم با لبیک به درخواست رهبر عزیزمان، با حضور یکپارچه و مشارکت حداکثری خود در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ۱۳۹۸، ضمن هوشیاری و وحدت بر محور قرآن، ولایت و ارزش‌های اصیل اسلامی و انقلابی، نمایندگان اصلح را مطابق با رهنمودهای معمار کبیر انقلاب، حضرت  امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، انتخاب کنند تا به حول و قوه الهی مجلسی توانمند، انقلابی و ولایی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی و در خور شأن و منزلت ایران شریف ایران تشکیل شود که بهتر از تمام ادوار گذشته در عرصه‌های داخلی و بین المللی بدرخشد.

از تمامی کاندیداها که تا این لحظه شورای ائتلاف را در این مسیر همراهی و یاری نموده‌اند و در ادامه نیز به این یاری و همراهی ادامه خواهند داد، تشکر نموده و از درگاه احدیت برای تمامی این عزیزان توفیقات روز افزون در خدمت به نظام و مردم شریف را در عرصه‌های مختلف خواهانیم.

بیشتر بخوانید   12 هزار مترمکعب مسیر پل‌ها و آبروهای خراسان جنوبی پاک‌سازی شد

کاندیداهای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان خراسان جنوبی به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر هستند:

۱- حوزه انتخابیه بیرجند، خوسف و درمیان: آقایان محمدعلی تابعی، سیدعلی حسینی، حسین خسروی اسفزار.

۲- حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه: آقایان نظر افضلی و مصطفی نخعی (لازم به ذکر است که در این حوزه آقایان علی‌اصغر بخشی، محمدرضا رئیسون، اسحق عنایتی و مهدی فرجامی‌فرد نیز مورد تأیید شورای ائتلاف می‌باشند).

۳- حوزه انتخابیه قاین و زیرکوه: آقایان مهدی بصیری و سید مصطفی جلالی

۴- حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان: آقای مجید نصیرایی

لازم به ذکر است چنانچه طی روزهای آینده با بررسی جوانب طبق شیوه نامه ائتلاف، شورا تصمیم به کاهش تعداد کاندیداها بگیرد، مراتب به اطلاع ملت شریف خواهد رسید.

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها