راه سردار سلیمانی،راه حق بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سردار سلیمانی راهی را رفت که چیزی جز حق در آن نبود.

به گزارش “پیام خاوران ”  ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم اربعین راه سردار سلیمانی، راه حق بودشهادت سردار سلیمانی در بیرجند با اشاره به اینکه راه سردار سلیمانی راه حق و هدفش خدمت به مردم بود گفت: سردار سلیمانی تنها به خدا می‌اندیشید و لحظه‌ای از مسیر حق جدا نشد و خداوند هم به او عزت داد.

 

حجت الاسلام عرب پور به تشییع باشکوه سردار سلیمانی در کشور اشاره کرد و افزود: حاج قاسم نه تنها در ایران بلکه در جهان محبوب است به طوری که مردم ۸ کشور دنیا خواستار تشییع پیکر این شهید در کشورشان بودند.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف بین مردم ایران و عراق بودند گفت: شهادت سردار سلیمانی آنچنان وحدتی را بین مردم این دو کشور مهم جهان اسلام ایجاد کرد که تمام توطئه‌های دشمنان خنثی شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه سردار سلیمانی همیشه خود را سرباز ولایت می‌خواند و مطیع رهبری بود گفت: شهادت سردار سلیمانی دستاورد‌های بسیاری برای کشور داشت که دشمن هیچگاه فکرش را هم نمی‌کرد و نمونه‌ی آن حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد امریکا بود که در ۷ دهه گذشته بی سابقه است.

 

حجت الاسلام عرب پور با اشاره به اینکه امریکا بعد از این حمله ، بسیاری از نیرو‌های خود را از منطقه بیرون برد و هنوز هم آمار واقعی از تلفات و خسارات این حمله ارائه نکرده است، گفت: این حمله به جز امریکا ، رعب و وحشت رژیم صهیونیستی را در پی داشت به طوری که بعد از این حمله ، آمار مهاجرت یهودیان به اروپا و کشور‌های دیگر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید   آماده‌باش ۱۳۸ تیم امدادی و عملیاتی در خراسان جنوبی

 

حجت الاسلام نوفرستی مسئول دفتر نمایندگی ، ولی فقیه در سپاه انصارالرضای خراسان جنوبی هم با اشاره به عشق و ارادت مردم به سردار سلیمانی گفت: ۲۲ بهمن امسال فجر سلیمانی بود زیرا مردم با حضور پرشور خود در ۲۲ بهمن پیوندی دوباره با ولایت و سردار سلیمانی بستند.

 

در پایان این مراسم از  تعدادی از آثار هنری هنرمندان استان که در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن خلق کرده بودند ، رونمایی شد.

منبع : صداو سیما

انتهای پیام /

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها