بازدید رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی از زندان بیرجند

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی به همراه دادستان عمومی و انقلاب، معاونین رئیس کل و مدیرکل زندانهای استان، از زندان بیرجند و اندرزگاه نسوان بازدید کردند.

به گزارش “پیام خاوران “حجت الاسلام والمسلمین حمیدی در بازدید از زندان و سرکشی به قسمتهای مختلف زندان بیرجند با حضور در بندهای مختلف زندان بیرجند و همچنیت اندرزگاه نسوان، از نزدیک با آنان دیدار و گفتگو کرد.

 

رئیس شورای قضائی استان با تشکیل جلسه با موضوع پیگیری مصوبات و میزان اجرای دستورالعمل‌های قوه قضاییه در امور زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان گفت: از برنامه‌های ایام الله دهه فجر امسال دستگاه قضایی بازدید از زندان و دیدار چهره به چهره مسئولین قضایی و کلیه قضات استان با زندانیان است و هدف از این اقدام رسیدگی به امور زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان است.

 

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی در این جلسه با بیان اینکه ما مکلف به اجرای سیاست‌ها و دستورالعمل‌های قوه قضاییه هستیم افزود: استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس، پابند الکترونیکی، دیدار مستمر و منظم با زندانیان جهت حل مشکلات زندانیان در چارچوب قانون برای کاهش جمعیت کیفری زندان تلاش می کنیم.

 

رئیس کل دادگستری استان و دادستان مرکز استان خراسان جنوبی و تعدادی از معاونین و قضات دادگستری استان به صورت جداگانه و دیدار روردرو با مددجویان و محکومان مالی گفتگو کردند و ضمن تأکید جدی جهت پرداخت مطالبات و اخذ رضایت از شاکیان، به مشکلات آنان رسیدگی نمودند.

 

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به ریاست قوه قضائیه منصوب شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها