درآمدهای بنیاد مستضعفان در استان‌های بزرگ برای مناطق کمتر توسعه یافته هزینه می‌شود

رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور گفت: بنا داریم درآمدهای استان‌های بزرگ را در مناطق کمتر توسعه یافته و کم برخوردار مانند خراسان جنوبی هزینه شود.

به گزارش “پیام خاوران “، ۱۸ بهمن ماه بود که رئیس سازمان بنیاد مستضعفان در سفری دو روزه به خراسان جنوبی سفر کرد تا از نزدیک با آخرین مشکلات مردم در زمینه بنیاد مستضعفان آشنا شود او در این سفر تاکید کرد این نهاد هیچ تصمیمی ندارید که درآمدهای خراسان جنوبی در خارج از استان هزینه شود.

 

حال بعد از گذشت ۱۰ روز از آن سفر امروز رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور به تاکید فتاح به خراسان جنوبی سفر کرد و در گام نخست ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی هدف این سفر را بررسی مشکلات استان اعلام کرد.

 

رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: برحسب پیگیری‌هایی که آیت‌الله عبادی و استاندار داشتند ریاست بنیاد مستضعفان  قبل از سفر به خراسان جوبی به من تاکید کرد به خراسان جنوبی بیاییم و به لحاظ شناختی که از استان داشتم قبل از آمدن من خود آقای فتاح به استان سفر کرد تا از نزدیک تنگناها و مشکلات را بررسی کند.

 

سیدصولت مرتضوی گفت: فتاح به من تاکید کرد برای بررسی بیشتر هرچه زودتر به خراسان جنوبی سفر کنم. ماموریت بنیاد مستضعفان از پیشانی بند آن مشخص است که این بنیاد برای مستضعفان است و در حوزه‌هایی که فعالیت دارد به منظور رفع نیاز مستضعفان است.

 

وی با بیان اینکه رهبری به مستضعف نوازی در ابلاغ انتصاب فتاح و محرومیت‌زدایی به عنوان مهمترین هدف بنیاد مستضعفان اشاره کردند افزود: در گذشته خدمات خوبی در برخی استانها از جمله مناطق محروم کرمان، سیستان و بلوچستان، خوزستان، و ایلام انجام داده است.

بیشتر بخوانید   استاندار خراسان جنوبی: سلامتی جامعه پیش شرط توسعه است

 

رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور عنوان کرد: فتاح تاکید کرد که به نفع مردم تصمیم گیری کنم و این از آرزوهای من است که روزی توفیق پیدا کنم و قدری از آلام مردم خراسان جنوبی را درک کنم.

 

مرتضوی اظهار داشت: آمده‌ایم تا تصمیمات مناسبی در تکمیل سفری که فتاح به استان و شهرستان درمیان داشت انجام دهیم. هر بخش قهستان به لحاظ زلزله بزرگی که در آن زمان رخ داده عقب ماندگی دارد و هم بخش مرکزی درمیان عقب ماندگی زیادی دارد اما این به معنای عدم ماموریت در سایر نقاط محروم استان نیست.

 

وی گفت: از نظر شناختی که از استان داریم باید بنیاد مستضعفان توجه کنند و قرار نیست درهمی از منابع درآمدی استان و شهرستان‌ها در سایر نقاط کشور هزینه شود بلکه باید از درامدهای شهرهای بزرگ در این استان و دیگر استانهای محروم هزینه شود.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها