طرح نظارت بر واحدهای صنفی خراسان جنوبی ویژه نوروز اجرایی می شود

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از اجرای طرح نظارتی بر واحدهای صنفی و غیر صنفی ویژه نوروز، از یکم اسفند ماه در استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران “ علی تهوری اظهارداشت : این طرح از یکم اسفندماه سال جاری تا ۱۵ فروردین ماه ۹۹ در سطح استان اجرایی می‌شود.

 

وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت همراه با بازرسان اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی، بسیج اصناف و تعزیرات حکومتی بر شبکه توزیع کالا و خدمات نظارت خواهند کرد.

 

تهوری اظهار کرد: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف، گران فروشی، کم فروشی و احتکار را به ستاد خبری ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند.

 

وی با بیان اینکه نیروهای بازرسی در دو شیفت صبح و بعد از ظهر بر تمامی شبکه‌های صنفی و غیر صنفی نظارت خواهند داشت، افزود: از متصدیان واحدهای صنفی و بنگاه‌های اقتصادی خواستاریم نسبت به نصب نرخ نامه اقدام کنند.

 

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین خواستاریم نسخه‌ای از فاکتور و کالاهای موجود در واحد صنفی را هنگام مراجعه بازرسان ارائه دهند.

 

تهوری بیان کرد: عدم نصب نرخ نامه و عدم ارائه فاکتور خرید تخلف محسوب شده و با متخلفین برابر قانون نظام صنفی برخورد قانونی می‌شود.

 

وی با اشاره به طرح توزیع اقلام شب عید بیان کرد: هیچ گونه کمبود کالایی در شب عید نوروز در خراسان جنوبی وجود ندارد.

 

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی: ادامه داد: مردم نگران تأمین کالای ایام عید نباشند چراکه تمهیدات لازم انجام شده است.

منبع:مهر

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۱۶۱۴ پروژه عمرانی دهه فجر در خراسان جنوبی افتتاح و کلنگ‌زنی می شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها