استاندار خراسان جنوبی: حضور حداکثری مردم دشمنان را نا امید می‌کند

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بوده و هستند، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات امروز دشمنان را نا امید خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری پیام خاوران محمد صادق معتمدیان صبح امروز همزمان با آغاز رای گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شعبه مسجد صدیقه طاهره بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم کشور ایران همواره در مشارکت‌های سیاسی و حمایت از نظام حضور جدی داشتند و امروز هم با حضور حداکثری خود در این فرآیند تجدید میثاق با نظام خواهند داشت.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه انتخابات مظهر اقتدار ملی و همبستگی مردم است، افزود: این حضور دشمنان را نا امید می‌کند.

معتمدیان با اشاره به اهمیت انتخابات در مقطع کنونی و تلاش دشمنان جهت ناامید کردن مردم، بیان کرد: مانند سال‌های گذشته دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بوده و هستند و در این دوره با توجه به شرایط حساس کشور و تلاش‌های بی‌وقفه دشمن آحاد ملت وظیفه دارند به عنوان تکلیف در انتخابات شرکت کنند.

وی خاظرنشان کرد: همدل و همصدا از هر جناح و جریان سیاسی به پای صندوق‌های رأی می رویم تا ثابت کنیم ایران اسلامی با محوریت ولایت فقیه، کشوری مستقل و مقتدر است و مردم صاحبان اصلی انقلاب و متولیان واقعی مدیریت و قانونگذاری کشور هستند.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   راهداری خراسان جنوبی رتبه برتر کشور در بهره برداری سامانه های هوشمند را کسب کرد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها