مدیرکل فرودگاه های استان خراسان جنوبی منصوب شد

رئیس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوايی ايران، درحکمی عظيم طهماسبی را به عنوان مديرکل فرودگاه های استان خراسان جنوبی منصوب کرد.

به گزارش ” پیام خاوران “، قرار است آیین تودیع و معارفه مدیرکل فرودگاههای استان خراسان جنوبی امروز در راستای اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، بدون برگزاری مراسم رسمی و حضور خبرنگاران با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوايي ايران در فرودگاه بیرجند برگزار شود.

سیاوش امیرمکری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوايی ايران بااشاره به تعهد، سوابق و تجربه طهماسبی اظهار امیدواری کرده است؛ مدیرکل جدید فرودگاه های خراسان جنوبی با استفاده کامل از ظرفیت های موجود تمام توان و تجارب خود را در جهت پیشبرد اهداف شرکت و برنامه های توسعه استان به کار گیرد.

استقرار سیستم مدیریت ایمنی و ارتقای سطح خدمات فرودگاهی در جهت پاسداشت حقوق شهروندی مسافران و هماهنگی موثر با شرکت های هواپیمایی و نهادهای حفاظتی- امنیتی و دیگر مجموعه های مرتبط با خدمات فرودگاهی، توسعه کار تیمی، افزایش مهارت ها و بهبود شرایط کاری منابع انسانی متخصص ضمن تاکید بر شناسایی و به کار گیری نیروهای مستعد و جوان با هدف همتا پروری و کادرسازی از جمله ماموریت های مدیرکل جدید فرودگاههای استان خراسان جنوبی عنوان شده است.

در این حکم همچنین بر نگهداری اصولی زیرساخت های موجود و بهره برداری موثر و اقتصادی از ظرفیت های فرودگاهی، توسعه کسب و کارها و وصول به موقع درآمدها با تاکید بر انضباط مالی، اجتناب از اتلاف منابع، کاهش هزینه ها، رعایت دقیق قوانین و مقررات و هماهنگی کامل با ستاد شرکت و نیز تعامل موثر با مسوولان ارشد استان به منظور استفاده از ظرفیت های فراهم شده در حوزه فرودگاهی و ایجاد مسیرهای جدید پروازی از مناطق مختلف تاکید شده است.

بیشتر بخوانید   4000 مسافر در جاده‌های استان خراسان جنوبی اسکان داده شدند ‌

هادی سلامی، مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی بیش از ۵ سال عهده دار این مسئولیت بود و اقدامات ارزشمندی در راستای توسعه زیرساخت های فرودگاهای استان در بخش های مختلف انجام داده است.

طهماسبی نیز که اولین مدیرکلی خود را در استان خراسان جنوبی تجربه می کند پیش از این معاون عملیات هوانوردی فرودگاه تبریز بوده است.

انتهای پیام/۲۵۰

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها