ثبت نام حج تمتع سال ۹۹ در خراسان جنوبی به صورت غیرحضوری انجام می شود

مدیرحج و زیارت خراسان جنوبی از آغاز ثبت نام حج تمتع سال۹۹ از ۹ اسفندماه بصورت غیرحضوری در این استان خبر داد.

ابوالفضل نوفرستی در گفت وگو با خبرنگار “پیام خاوران “ اظهار داشت: ثبت نام حج تمتع ۹۹ از روز جمعه ۹ اسفند ماه ساعت ۱۰ صبح آغاز تا دو هفته ادامه می یابد.

وی بیان کرد: افرادی که تا پایان فروردین ماه سال ۸۶ و ماه قبل نام نویسی کرده اند برای حج تمتع سال ۹۹ می توانند ثبت نام کنند.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از طریق پیامک به تمام افرادی که  اولویت تشرف آن‌ها اعلام شده ؛ اطلاع رسانی شده است بیان کرد: این زائران می توانند به صورت اینترنتی ثبت نام خود را ثبت کنند.

 

نوفرستی  گفت: تمامی کاروان‌های شهرستان و قیمت آن‌ها در سایت مشخص است و هیچ لزومی برای حضور فیزیکی برای دفاتر و کاروان‌های زیارتی نیست .

 

وی  با بیان اینکه بعد ۷۲ ساعت از زمان ثبت نام باید با مراجعه به دفاتر زیارتی ثبت نام خود را قطعی کنند  گفت: برای نام‌نویسی و انتخاب کاروان نیازی به مراجعه دفاتر زیارتی نیست.

 

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی بااشاره به اینکه  محدودیت زمانی ارائه مدارک به مدیران جهت قطعی نمودن ثبت‌نام برداشته شده است و زائران می‌توانند بدون تجمع در دفاتر و به مرور زمان در روزهای بعد از ثبت‌نام به دفتر مدیر کاروان مراجعه کرده و مدارک قید شده در اطلاعیه را ارائه تا ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

انتهای پیام*/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   میزان ارز همراه زائران ایرانی حج تمتع ۲۰۰دلار تعیین شد/مدت اقامت حجاج به ‌۳۵ روز رسید

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها