خط تولید محلول ضدعفونی دست درکارخانه تیزپاک خراسان راه اندازی شد

با راه اندازی خط تولید محلول ضدعفونی دست در کارخانه تیزپاک شهرستان قاین، مشکل کمبود این محصول بهداشتی در خراسان جنوبی برطرف می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران “ ، مدیر کارخانه تیزپاک خراسان بااعلام این خبر اظهار داشت: این محصول به صورت افشره ، با حدود ۳۵۰ میلیون تومان هزینه راه اندازی شد.

رضا عباسپور ظرفیت روزانه تولید محلول ضدعفونی دست را ۵ هزار لیتر در سه شیفت کاری اعلام کرد و گفت: محلول ضدعفونی دست در شهرستان‌های قاین و بیرجند در حال توزیع است و به سایر شهرستان‌ها هم ارسال خواهد شد.

مدیر کارخانه تیزپاک خراسان افزود: همچنین تولید موادضدعفونی کننده لباس و سطح هم در این کارخانه به ۲۰ هزار تن افزایش یافته است.

وی با اشاره به نیاز ۵ میلیارد تومانی این کارخانه به سرمایه در گردش و وعده مسئولان برای تامین آن گفت: کمبود الکل از دیگر مشکلات تولید محصولات بهداشتی این واحد است که امیدواریم با پیگیری مسئولان با برطرف شدن مشکلات ، محصولات این واحد افزایش یابد و نیاز استان به آن مرتفع شود.

مدیر کارخانه تیزپاک خراسان گفت: این کارخانه با توجه به تقاضای استان وکشور محصول ضد عفونی کننده دست رادر سه شیفت کاری در برنامه تولیدخود قرار داده است تا دغدغه هموطنان به تامین این محصول بر طرف گردد.

وی با تاکید براینکه هموطنان هیچ دغدغه ای برای تامین این محصول نداشته باشند افزود: طی چند روز آینده با تولید وتوزیع این محصول در سطح استان وکشور نیاز مصرف برطرف می شود.

وی از پیگیری های مجدانه شهرکی رئیس سازمان صمت استان،آهنی معاون غذا وداروd  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند وزرنگ مدیر شعب بانک ملی استان در تامین سرمایه درگردش تولید این محصول قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید   انجام آموزش زائران حج تمتع ۹۹ خراسان جنوبی از طریق صداوسیما

کارخانه تیزپاک خراسان، بزرگترین کارخانه تولید این محصولات در شرق کشور است که علاوه بر ارسال محصولات خود به سایر استان‌ها، در کشور افغانستان هم مشتریانی دارد.

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها