قدردانی رئیس هیات مدیره شرکت تیزپاک خراسان از تدبیر مسئولانه مدیرشعب بانک ملی خراسان جنوبی

رئیس هیات مدیره شرکت تیزپاک خراسان از همت بلند استاندار خراسان جنوبی برای کاهش دغدغه مردم و مساعدت و همکاری ارزشمند مدیر شعب بانک ملی خراسان جنوبی در تامین سرمایه در گردش خط تولید ضدعفونی کننده در این کارخانه قدردانی کرد.

مهندس محسن احتشام در گفت وگو با خبرنگار “پیام خاوران “ تاکید کرد: در شرایط کنونی تصمیم کارا موثرودریک اقدام استراتژیک پرداخت سریع تسهیلات سرمایه در گردش برای کاهش دغدغه مردم کاری ستودنی است.

 

وی گفت: با همکاری و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند وتامین سرمایه در گردش، خط تولید ضدعفونی کننده و ویروس کش در این شرکت برای تولید انبوه این پا ک کننده مورد نیاز مردم و کم کردن نگرانی آنها از ویروس کرونا آغاز گردید.

 

رئیس هیات مدیره شرکت تیزپا ک خراسان بیان کرد: با تصمیم سریع واقدام عملیاتی که در نوع خود در استان بی نظیر است در یک روز خط تولید اسپری ضد عفونی کننده دست در شرکت تیزپاک خراسان راه‌اندازی شده است.

 

وی افزود: این کارخانه در صورت تامین مواد اولیه قادر است دریک شیفت کاری ۵هزار بطری اسپری ضد عفونی ودر شبانه روز تا۲۰۰۰۰بطری ازاین محلول را تولید وعرضه نماید.

 

مهندس احتشام بیان کرد: این کارخانه با تولید روزانه ده هزار اسپری و پخش آن به داروخانه زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گام برداشته تا به رسالت اجتماعی خود در راستای سلامت جامعه ایفای نقش کند

 

رئیس هیات مدیره شرکت تیزپا ک خراسان افزود: : شرکت تیزپاک خراسان با همکاری خوب و مسئولانه مدیر شعب بانک ملی خراسان جنوبی قادر به تامین مواد اولیه این مهم گردید تا در تولید روزانه آن و تامین نیاز مردم وقفه ای ایجاد نگردد.

 

 

انتهای پیام

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   جابجایی مسافر در راه آهن شرق 90 درصد رشد داشته است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها